Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattegrus der ikke får det til at lugte?
  • #2   29. jan 2015 Henter ham i næste weekend smiley Så intet nu smiley
    Syntes bare tit jeg er hjemme ved veninder der har kat, stinker det langt væk smiley

• #4   29. jan 2015 Okay tak smiley

• #6   29. jan 2015 Super tak! smiley

Han er en lidt lille spinkel killing, får det billige foder normalt fra Aldi..
    Ved ikke om det bare er mig, men skal der iikke mere fylde på ham? Og gerne råd om hvordan?

profilbillede
  • #9   29. jan 2015 Hvor er han sød! Tillykke med ham smiley

Du kan vel stadig give ham LUX fra Aldi. Det indeholder hverken korn eller sukker, så vidt jeg har læst mig frem til. Det får min kat i hvert fald de dage, hvor der ikke er mere Royal Canin tilbage smiley

• #10   29. jan 2015 Taak smiley Kæresten og jeg glæder os også til der kommer lidt mere liv i det bette hjem smiley
    Regnede også bare med at så give ham lidt efter lidt mere våd foder også smiley

• #11   29. jan 2015 jeg snupper chancen og køber det vi har i aldi og ser hvordan det går smiley Jeg har en mor med en sart næse så hende må jeg få til at teste om det virkelig lugter smiley

• #13   29. jan 2015 okay smiley Så ved jeg det smiley tak! smiley

• #14   29. jan 2015 http://t.zooplus.dk/shop/kat/kattegrus/cat_and_clean/219136 - det her er jeg blevet foreslået smiley

• #16   29. jan 2015 Det handler ikke kun om gruset hvad angår om kattes efterladenskaber stinker, hvis en kat får et dårligt foder så vil den for det første besørge mere og det vil stinke afskyeligt, så fodervalget har meget at gøre med om der kommer til at lugte af kat eller ej..
    Grus er individuel jeg bruger selv det klumpende fra Rema og det syntes jeg er fint, men andre mærker er lige så gode eller bedre..

Vigtigt er det dog at det er klumpende da det isolere lugten mest muligt, det kan også hjælpe en del at have en lukket kattebakke, bedst hjælper dog at være flittig med at rengøre kattebakken og samle klumper sammen måske flere gange om dagen, men i hvert fald mindst 1 gang om dagen, så det kan jo være dine veninder ikke er så flittige..

Men lugt afhænger også af om din kat dækker sine efterladenskaber til, og så vil jeg sige at en fertil kat lugter skarpere end en neutraliseret kat, så sørg for at neutralisere inden den bliver kønsmoden altså inden den bliver 5 måneder..

• #18   29. jan 2015 jeg vil få ham neutraliseret så smiley

• #20   29. jan 2015 golden grey er super
    superklump fra petworld er også rigtig godt

et godt råd er dog at lade være med at købe det for billigt.
    jeg har 16 katte og vil bare ikke have at bakkerne lugter - har 6 bakker (2 af de rigtig store + 4 alm), og jeg bruger helst golden grey

tjek zooplus.de eller også den danske side - billigste er oftes den tyske samt den engelske
    her fåes rigtig meget godt foder mm

lad være med at købe supermarkede mad - der findes ikke noget godt på de hylder til vores små guldklumper

• #22   4. feb 2015 Jeg har 2 katte og 3 bakker og er lige gået over til Tigerino som koster 169 kr. for 2 x 15kg på Zooplus.

http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattegrus/tigerino/oekonomipakke/464592

Kommentér på:
Kattegrus der ikke får det til at lugte?

Annonce