2.864 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
Kattegrus der ikke får det til at lugte? Kattegrus der ikke får det til at lugte?
Hvordan mindsker i lugten af kat og kattebakke mindst muligt?
0 synes godt om
jan 2015
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 24
Syntes bare tit jeg er hjemme ved veninder der har kat, stinker det langt væk
jan 2015
jan 2015
Han er en lidt lille spinkel killing, får det billige foder normalt fra Aldi..
Ved ikke om det bare er mig, men skal der iikke mere fylde på ham? Og gerne råd om hvordan?
nov 2013
Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 102
Du kan vel stadig give ham LUX fra Aldi. Det indeholder hverken korn eller sukker, så vidt jeg har læst mig frem til. Det får min kat i hvert fald de dage, hvor der ikke er mere Royal Canin tilbage
jan 2015
Regnede også bare med at så give ham lidt efter lidt mere våd foder også
jan 2015
jan 2015
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 81 Svar: 486
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Grus er individuel jeg bruger selv det klumpende fra Rema og det syntes jeg er fint, men andre mærker er lige så gode eller bedre..
Vigtigt er det dog at det er klumpende da det isolere lugten mest muligt, det kan også hjælpe en del at have en lukket kattebakke, bedst hjælper dog at være flittig med at rengøre kattebakken og samle klumper sammen måske flere gange om dagen, men i hvert fald mindst 1 gang om dagen, så det kan jo være dine veninder ikke er så flittige..
Men lugt afhænger også af om din kat dækker sine efterladenskaber til, og så vil jeg sige at en fertil kat lugter skarpere end en neutraliseret kat, så sørg for at neutralisere inden den bliver kønsmoden altså inden den bliver 5 måneder..
jan 2015
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
superklump fra petworld er også rigtig godt
et godt råd er dog at lade være med at købe det for billigt.
jeg har 16 katte og vil bare ikke have at bakkerne lugter - har 6 bakker (2 af de rigtig store + 4 alm), og jeg bruger helst golden grey
tjek zooplus.de eller også den danske side - billigste er oftes den tyske samt den engelske
her fåes rigtig meget godt foder mm
lad være med at købe supermarkede mad - der findes ikke noget godt på de hylder til vores små guldklumper
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 944
http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattegrus/tigerino/oekonomipakke/464592
Kattegrus der ikke får det til at lugte?