462 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Efterlysningssider Efterlysningssider

SUK!
Jeg hjælper min demente nabo lidt med hendes kat, som nu endnu engang er smuttet. Hun er helt ude af den og hvis kræet ikke er kommet i dag, må jeg hellere lave en efterlysning - MEN:
Katten er hverken mærket eller steriliseret ("spændende" synes I ikke??)
Hvilke sider kan jeg efterlyse katten på når jeg hverken har mærkningsnr. eller billede af den - for det eksisterer vist heller ikke...??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlysningssider
  • #1   21. mar 2015 det bedste er at kontakte internatter og dyrlægerne.

sæt efterlysninger op i lokal området

• #2   21. mar 2015 Yeps. Det er også planen, men nogle steder kræver de jo mærkning for at man kan efterlyse katten.
    Men lad os nu se om den ikke kommer hjem i dag.

• #3   21. mar 2015 ikke hvis man sender en mail eller ringer til dem - har selv været på kv og vi fik rigtig mange efterlysninger ind på katte uden mærker
    det er altid nemmest hvis katten har et specialt aftegn eller andet

• #4   21. mar 2015 Lav en efterlysningsseddel med et billede på og send den til nærmeste internater, samt hæng den op rundt i byen.

Men helt ærligt. Sandsynligheden for, at den kat kommer drægtig hjem er nærmest lig med 100. Foråret er her og dyrene er kåde.

Har denne nabo ikke nogle relaterede, du kan snakke med, om denne kat?

• #5   21. mar 2015 Personligt er jeg ikke i tvivl om at hun er ude for at finde sig en hankat! Så jo, hun er drægtig ved hjemkomst.
    Jeg har prøvet at tale med hendes søn, men han mente bare at "jeg bare skulle lade den kat løbe, det er et natdyr og der er så mange der ikke har mærket deres katte".
    Behøver jeg at skrive at jeg kogte??
    Den er stadig ikke dukket op og i morgen beder jeg hende spørge hendes sønner om der er nogen der har et billede af katten. Er den der ikke mandag morgen bliver den efterlyst´, men jeg synes ærlig talt godt at de kunne tage mere ansvar, når det er dem der har sørget for at hun har fået katten.

• #6   21. mar 2015 Problemet er jo, at katten ikke juridisk har en ejer smiley
    På facebook efterlyses der også katte uden mærkning, så det kunne være et sted at starte.
    Ville nok sende mail rundt til de nærliggende internater, så de ved, at hvis de lige har/ får en kat lign. den din nabo mangler ind, kunne det være hende.

• #7   22. mar 2015 Prøv at forklar hendes søn, at der er stor sandsynlighed for, at denne kat vender hjem drægtig og om han vil hjælpe sin gamle mor med disse killinger (i værste fald, hjælpe til at de forsvinder)

Det er ret relevant, så den gamle dame ikke drukner i katte.

• #9   22. mar 2015 Heidi:
    Det bliver som at tale til en dør smiley
    Men når den kommer hjem skal den steriliseres, koste hvad det koste vil, om jeg så skal have fat i hendes anden søn, for det er jo reelt ikke mit problem!
    Tak for siderne smiley

• #10   22. mar 2015 Så er kræet da kommet hjem!
    Ved Gud da om den ikke var blevet lukket ud 1 time efter hjemkomst????????
    Jeg ringede på.
    "Jamen jeg er ved at spise og den vil så gerne være ude..... Den har spist sin pille". Jeg hader den sygdom!

Kommentér på:
Efterlysningssider

Annonce