462 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Efterlysningssider Efterlysningssider
SUK!
Jeg hjælper min demente nabo lidt med hendes kat, som nu endnu engang er smuttet. Hun er helt ude af den og hvis kræet ikke er kommet i dag, må jeg hellere lave en efterlysning - MEN:
Katten er hverken mærket eller steriliseret ("spændende" synes I ikke??)
Hvilke sider kan jeg efterlyse katten på når jeg hverken har mærkningsnr. eller billede af den - for det eksisterer vist heller ikke...??
0 synes godt om
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.013
sæt efterlysninger op i lokal området
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 387 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.288
Men lad os nu se om den ikke kommer hjem i dag.
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.013
det er altid nemmest hvis katten har et specialt aftegn eller andet
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Men helt ærligt. Sandsynligheden for, at den kat kommer drægtig hjem er nærmest lig med 100. Foråret er her og dyrene er kåde.
Har denne nabo ikke nogle relaterede, du kan snakke med, om denne kat?
aug 2010
Jeg har prøvet at tale med hendes søn, men han mente bare at "jeg bare skulle lade den kat løbe, det er et natdyr og der er så mange der ikke har mærket deres katte".
Behøver jeg at skrive at jeg kogte??
Den er stadig ikke dukket op og i morgen beder jeg hende spørge hendes sønner om der er nogen der har et billede af katten. Er den der ikke mandag morgen bliver den efterlyst´, men jeg synes ærlig talt godt at de kunne tage mere ansvar, når det er dem der har sørget for at hun har fået katten.
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
På facebook efterlyses der også katte uden mærkning, så det kunne være et sted at starte.
Ville nok sende mail rundt til de nærliggende internater, så de ved, at hvis de lige har/ får en kat lign. den din nabo mangler ind, kunne det være hende.
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Det er ret relevant, så den gamle dame ikke drukner i katte.
aug 2010
Det bliver som at tale til en dør
Men når den kommer hjem skal den steriliseres, koste hvad det koste vil, om jeg så skal have fat i hendes anden søn, for det er jo reelt ikke mit problem!
Tak for siderne
aug 2010
Ved Gud da om den ikke var blevet lukket ud 1 time efter hjemkomst????????
Jeg ringede på.
"Jamen jeg er ved at spise og den vil så gerne være ude..... Den har spist sin pille". Jeg hader den sygdom!
Efterlysningssider