{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

kattemor har ondt, når killinger dier. {{forumTopicSubject}}

Freja har 5 killinger, der er 12 dage. Hun hvæser og klynker når de små spiser hos hende. Mange gange rejser hun sig og går, fordi hun ikke kan holde smerten ud. Hun virker "hudløs", især ved de bageste babser. Vi er bange for at de små ikke får mad nok og vil høre om vi kan gi dem lidt ekstra, f.eks i en engangs-sprøjte. Gode råd fra jer erfarne kattevenner ønskes, om hvad og hvormeget de skal ha. Og om vi måske kan smøre Frejas mave med noget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattemor har ondt, når killinger dier.
  • #1   2. jun 2006 Tak for rådene. Jeg vil ringe og snakke med dyrlægen, det er nok også bedre end selv at begynde at eksperementere.

• #2   2. jun 2006 Hej igen. Jeg har talt med dyrlægen, som sagde at det ikkevar brystbetændelse, men simpelthed "slid" mellem de mest brugte babser. Så jeg skal smøre hende med Fucidin-creme, og det er gjort 1. gang. Så skal jeg holde øje med om killingerne trives. Hvis ikke de gør det, skal jeg måske gi dem lidt hjælp, med en mælke-erstatning, som jeg så fik opskriften på. Håber at alt kommer til at gå. Heldigvis er der jo pinse,så vi er hjemme til at holde ekstra øje med vores lille kattefamilie. Tak for interessen og de gode råd.

Kommentér på:
kattemor har ondt, når killinger dier.

Annonce