{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

oprør? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..
Jeg håber på at der er nogen der kan hjælpe mig, give mig et råd, da det er min første kat, ved jeg ikke så meget om deres "personlige" adfærd endnu..
Min kat, Herman, er begyndt at tisse i sofaen, lige foran øjnene på mig.. Det er efterhånden hver dag nu, og jeg er så træt af og ked af at skulle være uvenner med ham over det hver dag...
kan det være fordi han afmærker territorium (han er ikke kastereret og inde-kat)?
Først troede jeg at det var pga hans nye kattebakke, for den kunne han ikke lide i starten (den er lukket), men han bruger den fint, både til stort og småt..
Jeg har for nyligt flyttet ham ned til min kæreste, og det er først her han er begyndt på det.. kan det være fordi han er utilfreds med at blive flyttet?
Håber på hjælp...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  oprør?
  • #1   4. jun 2006 Der kan være flere gunde til han gør det, jeg har været igennem det samme med min ene kat dog en hunkat..

Først vil jeg sige du skal prøve at kasterere ham, det sker desværre at fetile hankatte bliver urenlige og det lugter meget grimt!!! Han kan også vise sin utilfredhed over det nye hjem.

Min kat gjorde det i mange år det har krævet ny sofa og seng flere gange for lugten er ikke til at fjerne helt.. Det er først efter jeg i oktober flyttede i rækkehus med hende at hun er stoppet, Jeg prøvede alt inden skiftede bakker og grus og mad og prøvede div forskellige duft ting.. Felivey serene um osv.. Men hun har bare ikke haft det godt i min gamle lejlighed, hun har stadig ikke haft et eneste uheld siden vi flyttede..

Jeg vil anbefale dig at få ham neutraliseret først og så give ham noget tid til at vænne sig til det nye sted. Man kan få noget der hedder Pis`t væk der fjerner lugten af katteurin og gør at katten ikke vil besøgre der igen, det virker rigtig godt.
    Det kan købes hos www.ostrand.dk

• #2   4. jun 2006 Jeg ville også umiddelbart tro at han skal neutraliseres...

Nadja, har været inde på din henviste side, men synes ikke jeg kan finde det.. hvad skulle det stå under?

• #3   4. jun 2006 altså det der pis't væk smiley

• #4   4. jun 2006 kan man selv se om der er krystaller i? og hvad er det?

• #5   4. jun 2006 det kan sagtens være at han savner selskab, da vi begge arbejder meget... ville det hjælpe på det, at få en kat mere? han er jo vant til at have mig for sig selv, så det kan da godt være han føler sig overset pga min kæreste?

• #6   4. jun 2006 Han var de 12 uger da jeg fik ham, og nu er han ca.1 år... Jeg skal helt sikkert have ham kastereret, hvad er prisen på sådan et indgreb?

• #7   4. jun 2006 Min erfaring siger, at hvis en kat, uanset om det er en han eller hun, tisser udenfor kattebakken og ligeforan dig, prøver den at fortælle dig noget. Det er oftest en provokation eller fordi de ikke har det godt. Havde selv en hunkat for mange år siden der gjorde det. Og det var i forbindelse med at vi fik en killing mere. Det holdt op igen efter et par måneder, da hun havde accepteret killingen. Jeg snakkede med det lokale dyrehospital om det, og de fortalte mig, at det er den måde katte udtrykker sig på, når der er noget galt, enten fordi de er sure på dig, eller har det skidt over noget. Hvorvidt du kastrerer ham er op til dig, men hvis årsagen til hans tisseri, handler om utilfredshed eller han har det dårligt, vil jeg ikke tro en kastration vil hjælpe. Håber dette kan bruges

• #8   4. jun 2006 Jeg er begyndt at snakke mere med ham, og det virker tilsyneladende.. det kan godt være han har følt sig overset eller noget lignende, men nu må vi se når jeg kommer hjem fra arbejde i aften, det er som regel dér det sker... smiley

Kommentér på:
oprør?

Annonce