Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt vådfoder til banditterne
  • #2   23. maj 2015 Ej øv, skal man virkelig give over 100 kr for det er forsvarligt kattefoder? Troede egentlig ikke der var så stor forskel i kvalitet når det er vådfoder.. Ved bare at Whiskas er no go smiley

• #4   23. maj 2015 De kan desværre ikke lide det smiley Det skal være sådan noget boller i sovs. Det må heller ikke være gele eller pate, så gider de ikke røre det. Lidt kongelig har man vel lov at være smiley

• #5   23. maj 2015 Petworld har et glimrende udvalg af sukker frie vådfoder.
    Der er sukker i iams!!

• #6   23. maj 2015 Og i hills, dem i folie

• #8   23. maj 2015 Jeg kan overhovedet ikke se, hvorfor RC skulle være bedre end de billige supermarkedsmærker. RC vådfoder indeholder da både sukker og korn.
    http://www.royalcanin.dk/produkter/products/katteprodukter/vedligeholdelse-vaadfoder

Jeg er af den holdning, at får katten noget ordentlig tørfoder (og med ordentlig tørfoder mener jeg, ikke det hønsefoder som jeg bl.a. mener RC er), så sker der ikke noget ved, at man går lidt ned på vådfoder. Mine katte får en pose Kitekat (til deling) med ekstra vand på hver aften. Det er det eneste jeg kan få dem til at spise. Listen af vådfoder jeg har afprøvet er laaang.

Men ellers vil jeg anbefale dig at prøve fx. Cosma (købes ved zooplus). Kvalitetsvådfoder til en okay pris.

• #9   23. maj 2015 petworld har Schmusy

maxi har bla PREMIERE (er lidt i tvivl om der er korn i, men det er uden sukker og soja)

hvis du ellers kan finde det så er whiskas mmmm også rigtig godt, er også uden sukker og korn

men et godt råd er at tjekke zooplus.de. de har et stort udvalg i kornfrie/sukkerfri/mm i flere prisklasser. og de er altid billigere end at købe det i butikkerne. man kan nøjes med at prøve at købe 1 ds hvis man lige skal prøve sig frem

• #10   23. maj 2015 Jeg mener bare der var nogen der anbefalede dem her, en gang jeg spurgte hvad I fodrer med.. I hvert fald multifit smiley
    Jeg har prøvet rigtig mange forskellige, også feline porta og cosma, som jeg selv synes virker lækkert. Men de gider ikke spise det smiley
    Tørfoder får de Hills Urinary Stress, da hankatten har tendens til krystaller smiley

• #11   23. maj 2015 Når jeg læser på ingredienserne i multifit er der hverken korn eller sukker smiley

• #12   24. maj 2015 Jeg er enig i, at får katten et ordentligt tørfoder ( jeg vælger kornfrit) så er vådfoder så vigtigt, at hvis katten kun vil have et bestemt mærke, så skal den have det, også selvom det ikke er top kvalitet, simpelthen fordi det giver noget ekstra væske.

Jeg har også købt mange mærker, og de vil ikke æde hvad som helst smiley
    Jeg har dog opdaget et mønster i hvad de ikke vil have, uanset mærke spiser de ikke noget særligt hvis det er kanin, okse og lam.
    Mine spiser også kun det med sovs og paté.

• #13   24. maj 2015 jeg bruger godt nok rc tørkost. mine får flere forskellige slags vådfoder, alt fra bozita, smilla, til rc vådfoder. køber en hel masse forskelligt. der skal jo noget foder til 15 katte

• #14   24. maj 2015 Hvis dine katte vil spise Multifit, så synes jeg du skal lade dem gøre det. Det er ihvertfald ikke værre end RC. Rigtig fint hvis det er uden korn og sukker smiley

• #15   24. maj 2015 Så vidt jeg kan læse så er der ikke korn og sukker i Multifit..

Mine får Multifit med mellemrum, og de syntes rigtig godt om det, fit n´ fun er bandlyst her hos mig, da jeg på et tidspunkt købte det til en plejemis jeg havde og den fik dårlig mave af det...

Jeg synes at hvis din kat kan lide det og den overvejende får kvalitetsfoder så giv katten det, det er ikke mere usundt end så meget andet..

Nu kan din desværre ikke lide pate for ellers ville jeg anbefale Select gold og Real Nature fra Maxi zoo, men det er desværre pate agtigt i hvert fald ikke boller i sovs smiley

• #16   24. maj 2015 jeg har selv haft kat der kun ville spise det der du skrev med kødboller og sovs... Indtil de fik cosma fra zooplus... Det elsker de virkelig. :-)...

• #17   24. maj 2015 Miamor vådposer er vist billigere end RC. Måske er der en variant, der falder i kræsenbanditterens smag.

• #18   25. maj 2015 De har spist okay af begge slags, men føj hvor de dog fiser nu smiley

Kommentér på:
Nyt vådfoder til banditterne

Annonce