828 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Fremmed kat går igennem kattelemmen?? Fremmed kat går igennem kattelemmen??
Hej. Jeg har selv en kat og en kattelem. Der er en hankat der bliver ved med af gå igennem Kattelemmen så de to katte bliver ved med af slås vi har flere gange prøvet af jage den væk også katten men det hjælper ikke. Hvad syntes i??????
0 synes godt om
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 579
Du får din kat chippet, og skifter lemmen ud. Så er det kun din kat, der kan komme igennem.
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattenet_kattelemme/kattelem_kattedoer/mikrochip_kattelem/182813
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 28 Katte: 5 Emner: 118 Svar: 843
Har selv haft problemet med en fremmed hankat der gik ind hos os og spiste + gik i slagsmål med vores egne katte. Hvis du ikke får gjort noget, så risikere du at han får drevet din egen kat væk, fordi den bliver stresset af ikke at kunne vide sig sikker indenfor.
Vi prøvede også at smide den uønskede kat ud, give den en tur under bruseren osv, men intet hjalp. Kun chiplemmen har kunnet løse problemet.
Så køb en chiplem før din egen kat bliver stresset og begynder på problemadfærd som strintning eller flytter
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 28 Katte: 5 Emner: 118 Svar: 843
Den vi havde på besøg var en tam hankat der boede i området, og han manglede ikke mad - han så lidt lurvet ud, men ikke mere end hvad man kan forvente af en fertil hankat der elsker slagsmål. Han var i øvrigt så tam at han gik end i soveværelset til os om natten og lod sig gerne nusse(når jeg i søvne troede det var en af vores egne, men kunne hurtigt mærke at det var det ikke pga pelsen føltes anderledes).
Envejslem kan man også vælge at bruge. men jeg vil være ked af at mine katte ikke kan gå ind når de har brug for det. Jeg ville ikke kunne byde min katte at skulle sidde ude en hel dag eller nat, uden læ eller mad. Og den vil heller ikke kunne komme i "helle" for den trælse hankat
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Det er den eneste sikre måde at holde uvelkomne katte ude af ens hus..
Fremmed kat går igennem kattelemmen??