{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Emil H
Emil H
Tilmeldt:
8. jul 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Hjælp? {{forumTopicSubject}}

Hej derude håber der er nogen der er vågne på denne tid af døgnet. smiley Min kat stampe har lige født et kuld på 7 killinger og det hele er kørt smurt. Hun har dog efter fødslen trukket vejret meget hurtigt, og her til aften da hun ville ind i stuen og kigge, tror jeg der kom mere fostervand. Der blev helt vådt på gulvet, efterfulgt af en masse vasken ved skridtet. Dog er der ikke kommet nogen killing? Skal jeg være nervøs eller er det normalt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp?
  • #1   8. jul 2015 er alle moderkagerne kommet ud?

  • Emil H
    Emil H Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #2   8. jul 2015 Det ved jeg ikke, ved ikke om den er færdig med at føde? Den har ikke ondt eller noget, den ligger og hygger med killingerne nu smiley

  • #3   8. jul 2015 der kommer en moderkage med hver killing smiley

    tillykke med de 7 smiley
    i morgen skal du ud at købe killingefoder til mormis, for hun får brug for tilskud med sådan en flok at fodre på smiley


  • Emil H
    Emil H Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #4   8. jul 2015 Så tror jeg det bare var noget tis måske smiley og jo tak, jepper, er der noget mærke du kan foreslå? smiley

  • #5   8. jul 2015 vådfoder til killinger i mængder gerne suppleret med piskefløde eller killingemodermælkserstatning.
    Tørfoder til killinger - mine elsker Hill's Nature's Best smiley
    I første omgang kan du købe hos din lokale dyrehandel - senere kan du med fordel købe hos www.zooplus.de eller www.zooplus.co.uk eller www.zooplus.dk I første omgang skal mormis have noget at give videre - al den næring, hun indtager, går direkte videre til killingerne, så hun skal have fri adgang til foder. Om 3-4 uger skal killingerne til at spise selv - først vådmad, siden tørfoder.


  • #6   8. jul 2015 Hvis du får lov, vil jeg foreslå, du skifter det underlag, mormis har født de 7 killinger på - det må være vådt og koldt.
    Hav et nyt underlag klart - læg killingerne over på det hurtigt (gerne flere ad gangen) - hiv hurtigt det våde underlag væk - løft killingerne i det nye underlag ind på plads. Du har ikke meget tid, for mormis vil sikkert helst have killingerne i fødekassen hele tiden - det kommer de også, men de skal ligge tørt og varmt.


  • #7   8. jul 2015 dkkorat:
    Ja man skal godtnok være hurtig smiley
    Min plejemis var hurtigere end mig smiley

    TS:
    Tillykke med de 7 (puha en flok at finde hjem til) og håber at Stampe har det godt smiley


  • #8   8. jul 2015 Hvordan går det med familien? Skal vi ikke snart se nogle billeder? smiley

  • Emil H
    Emil H Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #9   8. jul 2015 Det går super duper smiley jo selvfølgelig her kommer lige lidt smiley

    profilbillede
  • Emil H
    Emil H Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #10   8. jul 2015

    profilbillede
  • #11   8. jul 2015 Tillykke med de små hvor er de smukke smiley jeg har os 7 killinger her hjemme det to kun 3 dage om at finde de rigtige familier smiley synes det er fedt at du som fyr viser at du er så glad for de små og din hun kat smiley

  • #12   8. jul 2015 Nøj hvor er de nuttede alle sammen, både killinger og mismor smiley

    Men hold op hvor er jeg glad for jeg ikke er dig, 7 killinger, der bliver liv i huset og et stort arbejde med at finde nye gode hjem til dem i en tid hvor det vrimler med killinger smiley
    Men glæden ved killinger er stor og forhåbentligt er du heldig smiley


  • Emil H
    Emil H Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #13   8. jul 2015 Tror det bliver sjovt med alle de killinger smiley Jo tak, ja de er dejlige smiley

  • Emil H
    Emil H Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #14   10. jul 2015 2 af dem, blev desværre nød til at blive rykket til plejefamilier med modermælkserstatning, da de var undervægtige og mormis havde derfor smidt dem ud af fødekassen smiley

Kommentér på:
Hjælp?

Annonce