{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Kattebakke poser {{forumTopicSubject}}

Jeg bruger de her kattebakke poser i bunden af min kattebakke, fordi jeg synes det er 10x gange lettere at rengøre og holde bakken ren.

Jeg har en Catit jumpo kasse, og har derfor også købt de poser fra maxizoo som passer til en jumbo kasse. Men jeg synes at det kniber meget med str. tit og ofte har katten fået revet en af siderne ned.

Er der nogen som også bruger disse poser og evt. har en jumbo kasse, som kender et mærke af poser som passer bedre i str. ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattebakke poser
  • #1   12. jul 2015 Jeg bruger klumperne grus, så er poserne ikke gode smiley

  • #2   12. jul 2015 Jeg har prøvet dem for længe siden, og netop fordi de bliver revet itu, er de ikke pengene værd.

    Jeg bruger et finkornet grus som klumper, og skifter sjældent det hele ud, men er meget grundig med, at fjerne klumper 2 gange om dagen, og det gælder også små klumper eller prikker, hvis det kan ses, skal det væk smiley kanterne bliver taget med babyservietter, så kan man nemt holde kanterne rene, og er gruset dybt, kommer der ikke noget på bunden af bakken.
    Det gør den nemt og billigt at holde bakken, selv med grus til over 100kr for 15 kg.


  • #3   12. jul 2015 Jeg har heller ikke haft susses med poserne, da min mener de skal greve halvejs til Kina smiley Vi bruger klumpende grus og bakkerne er nemme at holde rene, når vi har min 10cm grus i dem og som Jette bruger vi også baby vådservietter til kanterne og lågen.

    Vores fortrukne grus er AK fra Agrosam, det klumper super og indkaosler lugten perfekt også lugten fra vores fertile drenge smiley


  • #4   13. jul 2015 Jeg havde også i tankerne at anvende et klumpende kattegrus. smiley

    Hvis i kan anbefale nogle gode mærker, så ville det være dejligt. Fordi jeg har indtil videre kun haft dårlige mærker, der støver rædselsfuldt! smiley


  • #5   13. jul 2015 Jeg er meget glad for cats best öko plus fra zooplus.de.

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #6   13. jul 2015 Jeg bruger også kattegruset cats best öko plus, er 3 gange så drøjt som almindeligt kattegrus, fordi væske bliver bundet effektivt i de naturlige plantefibre, er meget økonomisk i brug, smiley
    Hvorfor jeg lige køber dette kattegrus er fordi, så får mine katte ikke alt det cement støv i deres små lunger. smiley


Kommentér på:
Kattebakke poser

Annonce