{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Vildkat eller? LANGT {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om nogen kan huske at jeg flere gange har nævnt at jeg har en "vildkat" boende i stalden.
Den har 3 gange tidligere banket mine misser, så de kom til dyrlægen.
Jeg har haft kontakt med kattens værn, og har haft en fælde sat ud...flere gange. Dog uden held.

Nu er det ved at være rigtig lang tid siden jeg har set den, og havde egentlig troet at den var forsvundet/død eller andet.

Men i går aften ved 23 - tiden da jeg kom hjem, kom begge mine misser rendende mig i møde som de plejer. Jeg sætter mig udenfor og kæler med dem. Jeg er ikke specielt stille, og havde jo også kørt ind i gårdspladsen i bil, så den larmede også.
Pludselig så jeg, ca 10 meter fra mig, den sorte "vildkat". Min ene kat løber hen til den...ÅHH NEJ...når jeg lige at tænke. Men de hilser glad på hinanden, og Lillen (min kat), løber glad tilbage til mig.
Shanti (min anden kat) bliver hos mig.
Jeg prøver at lokke "vildkatten" hen til mig, men det kan jeg overhovedet ikke, så sidder og betragter den. Den ser lidt tynd ud, men var ellers blank i pelsen.

Den miavede rigtig højt og længe. Det kunne lyde som om den var i løbetid.
Jeg gik over i stalden for at ville se om den havde killinger, men kunne hverken se eller høre noget. Den kan jo også have dem alle mulige vegne, da det er en kæmpe gård jeg bor på.

Jeg stillede 2 forskellige slags mad ud til den.
Så har den da noget at spise, indtil jeg finder ud af hvordan jeg lige får den fanget.

Den må meget gerne være her hos mig. Den er mere end velkommen, og jeg vil gerne fodre den hver dag.
Men jeg tror som sagt den er en vildkat, da jeg overhovedet ikke kan komme i nærheden af den.
Men alligevel virker den meget nysgerrig.

Hvad skal jeg gøre?

Jeg vil bevæge mig ud i stalden nu, hvor der er lyst, for at se om jeg evt. kan finde nogle killinger.
Jeg har bare ikke set nogle hankatte i området (min er kastereret), så ved ikke om den kunne have killinger.

Håber i har et godt råd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vildkat eller? LANGT
  • #1   26. jun 2006 Tak for jeres svar.
    Nu har jeg været alle mulige tænkelige steder i stalden, og fandt ingen killinger. Jeg har heller ikke set vildkatten i dag. Men alt maden var væk, så den har sikkert været rigtig sulten.
    Jeg tror bare jeg bliver ved med at fodre den, og så håber på at den ikke flyver på mine egne katte igen. Men det virker nu også som om de har accepteret hinanden.


Kommentér på:
Vildkat eller? LANGT

Annonce