1.361 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
killing - kort hår, semi eller langhåret? killing - kort hår, semi eller langhåret?
hvad tror I at denne lille dulle ender med at blive?
hun er i dag 4 uger. Mor er langhåret
beklager at billedet ikke er bedre - hun bor hos min kusine, og hun har hænder fulde med to killinger
så det er svært at få barnet til at sidde pænt når der skal tages billeder
0 synes godt om
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Vi snakker korthåret eller langhåret. Semi er en træls definition, der sjældent bruges korrekt. Semilanghåret er en meget racespecifik definition på pels, der efterhånden bruges af lidt uvidende mennesker, som håber på, deres killinger får lang pels, selvom de ikke viser tegn til det.
Dertil bliver denne killing langhåret
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.011
far er ??? mor var smuttet hjemmefra, og kom hjem gravid
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
Jeg har oplevet killinger der så "langhåret" ud men som blev korthåret, jeg syntes det er nemmest at se på halen om den er lang eller kort i pelsen
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.011
det er lidt sjovt at følge den og hendes søster. så dem da de var 2 dage gammel. og får så billeder engang imellem. der sker rigtig meget i den alder.
og de er ved at drive min kusine til v... - hun var slet ikke forberedt på at der kom killinger. jo hun troede at katten måske var gravid, så hun ringede om søndagen for at spørger om jeg ikke lige ville kigge forbi om tirsdagen. mandag formiddag fik vi så det første billede - så jo missemor var sørme gravid
killing - kort hår, semi eller langhåret?