1.361 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

killing - kort hår, semi eller langhåret? killing - kort hår, semi eller langhåret?

hvad tror I at denne lille dulle ender med at blive?

hun er i dag 4 uger. Mor er langhåret

beklager at billedet ikke er bedre - hun bor hos min kusine, og hun har hænder fulde med to killinger smiley
så det er svært at få barnet til at sidde pænt når der skal tages billeder

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  killing - kort hår, semi eller langhåret?
  • #1   7. sep 2015 Vi skal først lige have på plads.

Vi snakker korthåret eller langhåret. Semi er en træls definition, der sjældent bruges korrekt. Semilanghåret er en meget racespecifik definition på pels, der efterhånden bruges af lidt uvidende mennesker, som håber på, deres killinger får lang pels, selvom de ikke viser tegn til det.

Dertil bliver denne killing langhåret

• #3   7. sep 2015 mor er nu også en blanding af et eller eller andet+ noget langhåret.

far er ??? mor var smuttet hjemmefra, og kom hjem gravid

• #4   7. sep 2015 Som defination er der kun perseren der er langhåret, de andre "langhårs racer" er semi langhåret.
    Jeg har oplevet killinger der så "langhåret" ud men som blev korthåret, jeg syntes det er nemmest at se på halen om den er lang eller kort i pelsen

• #5   7. sep 2015 Der findes én langhåret race Perser - resten er semilanghåret

• #7   7. sep 2015 ok takker smiley

det er lidt sjovt at følge den og hendes søster. så dem da de var 2 dage gammel. og får så billeder engang imellem. der sker rigtig meget i den alder.
    og de er ved at drive min kusine til v... - hun var slet ikke forberedt på at der kom killinger. jo hun troede at katten måske var gravid, så hun ringede om søndagen for at spørger om jeg ikke lige ville kigge forbi om tirsdagen. mandag formiddag fik vi så det første billede - så jo missemor var sørme gravid smiley

Kommentér på:
killing - kort hår, semi eller langhåret?

Annonce