{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

Kaldende killing {{forumTopicSubject}}

Håber lige i kan hjælpe herinde.
Jeg har igår hentet en lille killing, men siden vi er kommet hjem med hende miaver hun hele tiden, der er kun kort pause i mellem, det er meget højt.

Jeg har endnu ikke haft en kat der har gjort det så meget som hun har, er godt klar over hun nok kalder efter søskende og mor, men nogle der ved hvor længe det vil være ved?

smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaldende killing
  • #1   19. okt 2018 Åh det lille pus, ja hun kalder nok på mor og søskende. Hvor gammel er hun?

  • #2   19. okt 2018 Jeg er ikke sikker faktisk, da mor var tilløber, og hende jeg hentede killingen ved tog hende ind. Men hun sagde 12 uger.
    Syntes bare det er meget hun kalder i forhold til de andre killinger jeg har haft


  • #3   19. okt 2018 Hun er nok ikke psykisk moden nok til en flytning. De kan godt kalde et par dage så. smiley

  • #4   19. okt 2018 Skynd dig tilbage til sælger og hent en mere. Om man har 1 eller 2, gør ikke den store forskel og de har så umådelig meget glæde af hinanden smiley

  • #5   19. okt 2018 prøv lige at veje hende, så kan du få en nogenlunde alder

    jeg fik Fie her for nogle mdr siden, og den første dag var hun også ret ked af det. dagen efter var det hele overstået. og hun var 14 uger


  • #6   19. okt 2018 Oh, det er jo helt hjerteskærende og hører på smiley
    Der kan desværre ikke hentes flere, da mor samt en af killingerne er kommet på internat, og jeg venter en killing om 5 uger, hvor han er gammel nok til at komme hjemmefra.

    Jeg kan ikke veje hende, da hun aldeles ikke vil bæres på.
    Hun har også kaldt hele dagen idag, så det er anden dag i træk, og tror ikke hun stopper med mindre hun sover som hun gør lige nu


  • #7   19. okt 2018 prøv at køb noget Bach Rescue Remedy
    det fåes bla i matas. kan bruges til både dyr og mennesker

    kom 1 dråbe i hendes vand hver dag i en periode

    det er ikke farligt. det vil få hende til at falde mere til ro
    vi fik det anbefalt af vores dyrlæge da jeg arbejdede på kv. bruger det selv til mine i perioder


  • #8   20. okt 2018 Min dreng kaldte også meget de første par dage, så jeg ikke kunne sove om natten.
    Jeg har hørt at man kan tage et ur og pakke noget håndklæde omkring og ligge tæt på hendes sovested, så vil urets tikken lyde som hjerte der banker og det skulle de falde mere til ro af.
    Og så kan man også prøve med varmt vand i en flaske som man vikler et håndklæde omkring, det skulle også virke for nogle, da det imiterer en krop ved siden af.

    Hvis man er interesseret i at vide det, så findes der et kattelegetøj præcis til dette. Det hedder Smart Pet Love Snuggle Kitty. Tror ikke man kan købe det i en dansk butik dog


  • #9   20. okt 2018 Bach virker ikke på mine. Zyklene og Colostrum gør lidt. Og naturmedicin fra min tyske dyrlæge er det bedste, af det jeg har afprøvet. smiley

  • #10   20. okt 2018 Her til morgen er hun lidt mere rolig, miaver ikke helt nede fra, men miaver alligevel.
    Er ikke så meget for at prøve alt mulig til hende, da det jo er normalt hvad Hun gør.
    Har bare aldrig oplevet noget så galt


  • #11   20. okt 2018 Det er dejligt at høre, lyder som om hun er lidt ligesom min Akio ^^ det skal nok gå med lidt tid

  • #12   23. okt 2018 Så er der kommet lidt mere ro på det miaven, hun gør det stadig lidt, men det er ej meget.
    Man kan også se hun er ved af vende sig til at være her


  • #13   23. okt 2018 husk hun kan også være en af dem som snakker meget

    min Fie var meget slem til at snakke i starten. nu har hun snart været her i 3 mdr og nu er det mere normalt med at snakke.
    har dog Kalle som virkelig snakker meget


  • #14   30. okt 2018 Så kalder hun ikke mere, bare man rør hende nu spinder hun helt vildt
    så hun har simpelthen bare kaldt, men vi får en lille fyr hjem om ca 4 uger, så hun har en at være sammen med.
    Og så skal hun steriliseres, så der ingen killinger kommer


Kommentér på:
Kaldende killing

Annonce