{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hvilket foder?
  • #2   17. okt 2015 Ja, overvejer a få nogle kuld på mine rotter på et tidspunkt og så kunne nogle da aflives og gives til kattene hvis jeg ikk kan komme a med dem smiley

    hvor længe holder sådan en 10kgs sæk? De bliver nok fodret i portioner, da jeg har en noget madglad hund, så vil ikk lade noget stå så hun kan komme i det.
    billigt som i jeg helst vil finde noget der ikk koster 500-600 kr smiley


  • #4   17. okt 2015 Tja smiley

    jamen det var bare for a se hvad jeg kunne få som var billigere men stadig fornuftigt.
    Men det afhænger jo oss an på hvor længe sådan en sæk holder smiley


  • #5   18. okt 2015 det er som er billigt er det foder med god omsætlighed.
    jo mere ind, jo mere ud, jo flere penge. fx skal en alm kat have 125 g whiskas om dagen (tørkost) for at være dækket. samme kat skal kun have ca 65 g rc.
    du må prøve at tjekke fx zooplus.de. her står der hvor meget kattene skal have når de vejer xx. desuden er det noget billigere at købe foder her. mine får rc og her koster en sæt med 10 ca 300-350 uden rabat. og lige i øjeblikket får man så 12 kg i stedet for 10


  • #7   18. okt 2015 Neutra, hvad er forskellen på de daggamle kylllinger og rotter? Begge dele bliver aflivet, smiley

  • #8   19. okt 2015 Vi fodrer med Kingsmoor. Jeg køber det altid på tilbud til max. 400 kr for en stor sæk i enten maxizoo eller petworld.

    Jeg har to katte, og tror en sæk holder i ca. 3 måneder. De har adgang til foder 24-7.

    Det er denne vi bruger http://dyrelageret.dk/kattefoder-72/10-kg-pure-kylling-kingsmoor-kattemad-til-store-racer-p3805


Kommentér på:
Hvilket foder?

Annonce