{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket foder?
  • #1   1. apr 2023 Det hun trives på. Og det er helt uvæsentligt, at hun er steriliseret. Der findes ikke specielle mus til killinger, steriliserede eller gamle katte alligevel.

    Vigtist er vådfoder. Masser af det. Det hindrer hende i at blive for tyk, og hun får en stor del af sit vædskebehov inddækket.

    Tørfoder skal du kigge på indhold. Mindst 20% fedt og mindst 30% protein fra kød. Det alene udelukker det meste RC, Hill's osv.

    Du kan se, om hun trives på foderet ved at kigge på pelsen. Har hun skæl, fælder hun konstant, er pelsen fedtet osv., så er foderet ikke korrekt til DIN kat.

    Vi fodrer med 4 slags, og det er både til killinger, voksne, neutraliserede og seniorkatte.


  • #2   2. apr 2023 du skal tage det du følger passer dig og katten
    jeg bruger Royal canin, og har gjort i mange år. Bruger 3 slags. Det trives mine på, og jeg er tilfreds med det

    du skal se på indholdet
    magnesium må ikke kommet over 0,1
    kig på hvor meget kattens skal have pr dag. Jo større mængde jo mindre får de ud af det. jo dyrere er det at foder dem

    om du vil have kornfrit eller ej er op til dig selv
    personligt er jeg modstander af kornfrit, da det kan give en øge risiko for foderallergi



  • #3   3. apr 2023 Jeg blander kornfrit og kornholdigt og har ikke oplevet allergi.

  • #4   3. apr 2023 Ja jeg havde også tænkt at blande kornfrit og foder med korn.. har bestilt 3 små prøveposer hjem på noget.. og så ser jeg hvad hun kan lide. Køber det og ser hvordan hun reagerer på det:)

Kommentér på:
Hvilket foder?

Annonce