sammenføring.. hvæser og knurrer {{forumTopicSubject}}
Vi har jo fået en ny beboer, en fin dejlig hankilling. vi har i forvejen vores hunkat på 1,5 år.
Vi fik Charlie ind for 1 uge siden og han har boet på soveværelset og gør det stadig, men har fri udgang til stue og resten af huset. vores hunkat bliver ved med at knurre voldsomt af ham og han trækker sig. men, de sidste 3 dage har kayla gået ind i soveværelset og spist lidt af hans mad og kigget efter ham. Er der nogle der har nogle gode erfaringer med dette område, så jeg ved om vi er på rette spor? Jeg har valgt ikke at skælde hende ud når hun knurrer, da jeg tænker at de selv finder ud af det. Det skal siges at de altid er under opsyn når de færdes i samme rum.
god mandag til alle
dec 2004
Følger: 254 Følgere: 210 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.135
Hvorfor er han i soveværelset?
Det lyder som en helt almindelig sammenførsel. Lad dem begge være i hele huset
Husk at gå dem begge neutraliseret, så snart som muligt - så undgår du problemer, når han bliver kønsmoden om få måneder.
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
Så jeg ville lade dem selv finde ud af det, med mindre der direkte er slåskamp
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 81 Svar: 486
Gode tegn at de hvæser, men også gode tegn at han trækker sig. Men også super sejt du ikke blander dig - for jeg ved selv hvor svært det kan være at lade være
luk ham ud i resten af huset og træk vejret, de kan mærke han er en killing. Og så træk vejret dybt, slås de, så slås de og det er en del af det men tvivler...
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 28 Katte: 5 Emner: 11 Svar: 52
mar 2013
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
mar 2013
kayla der ligger 2 meter fra Charlie, uden at knurre!
Jeg tror på at det går den rigtige vej!
sammenføring.. hvæser og knurrer