{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.600 visninger | Oprettet:

sammenføring.. hvæser og knurrer {{forumTopicSubject}}

Vi har jo fået en ny beboer, en fin dejlig hankilling. vi har i forvejen vores hunkat på 1,5 år.
Vi fik Charlie ind for 1 uge siden og han har boet på soveværelset og gør det stadig, men har fri udgang til stue og resten af huset. vores hunkat bliver ved med at knurre voldsomt af ham og han trækker sig. men, de sidste 3 dage har kayla gået ind i soveværelset og spist lidt af hans mad og kigget efter ham. Er der nogle der har nogle gode erfaringer med dette område, så jeg ved om vi er på rette spor? Jeg har valgt ikke at skælde hende ud når hun knurrer, da jeg tænker at de selv finder ud af det. Det skal siges at de altid er under opsyn når de færdes i samme rum.

god mandag til alle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sammenføring.. hvæser og knurrer
  • #2   23. nov 2015 Hvor gammel er hankillingen?
    Hvorfor er han i soveværelset?

Det lyder som en helt almindelig sammenførsel. Lad dem begge være i hele huset smiley

Husk at gå dem begge neutraliseret, så snart som muligt - så undgår du problemer, når han bliver kønsmoden om få måneder.

• #3   23. nov 2015 Her var det bare lige på og hårdt. De var ikke adskilt, da vi fik vores killing sidste år . Der var lidt hvæs den første aften fra den gamle, men ellers har der ikke været noget .
    Så jeg ville lade dem selv finde ud af det, med mindre der direkte er slåskamp smiley

• #4   23. nov 2015 Jeg har lige sammenført en killing med 2 voksne, og der fik jeg faktisk af vide, at det bedste jeg kunne gøre, var at rose knurren/hvæsen/sprutteri osv. Og jeg tænkte "nul manner... ikke på vilkår!" Så gjorde jeg og mine hjælpere det i et døgn og bum, så var det overstået.

Gode tegn at de hvæser, men også gode tegn at han trækker sig. Men også super sejt du ikke blander dig - for jeg ved selv hvor svært det kan være at lade være smiley

luk ham ud i resten af huset og træk vejret, de kan mærke han er en killing. Og så træk vejret dybt, slås de, så slås de og det er en del af det men tvivler...

• #6   23. nov 2015 Jeg har valgt at have den lille for sig selv i soveværelset i starten, da han var meget nervøs. Men det er gået over nu, og også fordi det blev jeg anbefalet af min dyrlæge. Min hunkat er steriliseret, og Charlie bliver kastreret til januar. Men Charlie har fuld adgang til resten af huset, og kayla har fuld adgang til soveværelset. Men, tak for al den gode respons smiley

• #7   23. nov 2015 og Charlie (killingen) er 15 uger

• #8   23. nov 2015 du får lige lidt kattesprog

profilbillede
  • #9   23. nov 2015 undskyld dårlig kvalitet af billedet!

kayla der ligger 2 meter fra Charlie, uden at knurre!

Jeg tror på at det går den rigtige vej! smiley

profilbillede
Kommentér på:
sammenføring.. hvæser og knurrer

Annonce