{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

sammenføring. {{forumTopicSubject}}

Hej alle katteglade og katteerfarne mennesker.

jeg kunne godt bruge et råd eller to til at lette sammenføringen af mine katte.

Jeg fik igår min LÆNGE ventede MCO Cháos hjem, og han er bare skøn.
jeg har i forvejen Manse Hellig Birma og Missemor, blandingsmisser. begge kastererede.
sammenføringen er gået okay synes jeg.

Manse er blid og rar overfor ham, missemor kan sku ikke lide ham. overhovedet. hun gør ikke noget, men stiller sig på afstand, helt sammenkrøllet og stirrer på ham og kommer med små hyle lyde, og indimellem nogle hvæs.
hun har ikke stor hale eller stor ryg, men viser tydeligt at han skal holde sig væk.

Chaos knurrer af dem begge og hvæser en smule af dem os.

jeg har prøvet at lege med Manse og Chaos tæt på hinanden, og det går rigtig godt, så leger de med hver deres drillepind ½ meter fra hinanden, og lidt med den samme, på skift. men hvis missemor dukker op og hvæser af Chaos, så begynder han os at hvæse, også af manse.

de kans sagtens være i samme rum, , sove i samme rum og spise i samme rum, med en go afstand.

Chaos er rigtig sød og utrolig kælen, og man kan se han søger tryghed hos mig. han bevæger sig fint rundt, med mindre han bliver fanget i et af de mindre rum, (køkken soveværelse, badeværelse) så tør han ikke gå ud derfra hvis missemor ligger i døren og holder øje.

de har hver deres mad og hver deres kattebakke.
der er masser af mulighed for at komme op i højden, både på gulv til loft kradsetræ, hylder og reol.

det jeg gerne ville, var at høre om i har nogle råd/ meninger som måske kan hjælpe mig til at lette denne sammenføring, og måske komme med nogle ord om hvordan det går ud fra min forklaring smiley

tak fordi i læste mit halvlange indlæg smiley

god aften. vh michelle.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sammenføring.
  • #1   13. nov 2011 det vigtigste er at lade dem klare det selv. For mig lyder det til at være ok. Jeg tror du skal slappe af og lade tiden arbejde, så skal de nok finde sammen. Alt det du beskriver lyder helt normalt. Det er vigtigt at vi som mennesker ikke blander os for meget. Selv om det kan være svært.

  • #2   13. nov 2011 Det kan godt tage sin tid at få katte til at vænne sig til hinanden jeg er selv igang med at føre en ny killing ind i flokken bare give dem tid og lad dem hvæse af hinanden de skal jo lige vise hvem der bestemmer og lige ordne hiakiet eller hvordan man staver det smiley

  • #3   13. nov 2011 de ska bar ha tid.. jeg er ved at sammenfører bobcat med sir no-name... bobcat er heller ikk så vild med ham.. men de er da begyndt, efter 2 uger, at sætte snuderne sammen... no-name er dog mere nysgerrig og har også fået en pote eller to.. men aldrig hvor bobcat har stor hale eller ørene lagt ned.. det ska nok komme.. men i det her tilfælde er tålmodighed din ven.. smiley

  • #4   13. nov 2011 tak for jeres svar smiley puha tålmodighed er ellers ikk min ven smiley men ja jeg lader dem også hvæse og det hele.
    man vil jo bare gerne at de blev bedste venner lige fra dag 1, men der har vi mennesker sku ikk så meget at skulle ha sagt smiley


  • #5   13. nov 2011 det ønskede jeg nu også.. hehe.. min tålmodighed er der heller ikk.. og man bliver så nervøs når den store slår lidt ud efter den lille i leg.. smiley men man ska bare vente.. hehe held og lykke med dem..

  • #6   13. nov 2011 men nej.. vi har ikk så meget at skulle sige..

Kommentér på:
sammenføring.

Annonce