{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Sammenføring! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

I går aftes hentede min kæreste og jeg et lille ny killing på 18 måneder smiley Vi fik hende for at vores hankat på næsten 2 år havde en lege kammerat.

Vi lod dem snuse til hinanden da hun kom i går, og pludselig begynder vores gamle kat at hvæse af hende.
Siden da har de ikke kunne være i samme rum. Og jeg har slet ikke kunne få rigtig kontakt med vores hankat.

Lige nu ligger han under sofaen og knurre og hvæser af hende som er i en transport kasse her i stuen.

Er der nogen der ved hvad vi kan gøre for at de blive gode sammen?

Mvh Mads


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sammenføring!
  • #1   20. dec 2008 Hmm, nu er der meget stor størrelses forskel på dem, så er det sikkert at de prøver at komme i samme rum? må indrømme jeg er lidt nervøs for hvad der vil ske..

  • #2   20. dec 2008 Lad dem styre det selv - bland jer kun hvis det kommer til korporligt slagsmål mellem kattene. Hvæs og knur er at forvente.

  • #4   20. dec 2008 altså her har vi haft meget hvæs og høje knurren. Men aldrig alvorlige slåskampe, kun for sjov. Men jeg var oså meget nervøs når de hvæsede.
    Som de andre skriver så lad dem klare det selv, de skal lige finde ud af hvem der bestemmer og der kan altså godt gå noget tid, men det skal nok komme smiley


Kommentér på:
Sammenføring!

Annonce