{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.323 visninger | Oprettet:

Farvel min elskede {{forumTopicSubject}}

Laban.
21/8-1992 – 26/7-2006

hold da op min skat hvor er det svært og miste dig, du var min bedste ven, min elskede lille dreng og mit et og alt.
Da jeg fik dig var jeg kun 10 år gammel og du var så lille og skrøbelig, at det blev min vigtigste opgave at gøre alt for at du havde det bedste liv man kunne give dig, og jeg håber at jeg udførte den opgave til UG.

I nat var min sværeste opgave nogensinde, at skulle beslutte at din tid var kommet nu og til at sidde og kæle med dig i min favn som du elskede til du forlod denne verden (og længe efter) var det sværeste jeg nogensinde har oplevet, men jeg ville ikke have at du skulle lide lille skat, det eneste jeg kunne gøre var at sørge for at du fik en værdig og smertefri død.

At komme hjem til dig i dag og se dig frisk og glad som altid var som altid utrolig dejligt, til to timer efter hvor dine bagben ikke kunne lystre dig mere gik alt alt alt for hurtigt, men vi besluttede og vente og se tiden an, men da klokken blev 01.00 om natten kunne jeg ikke bære og se dig lide mere, og jeg håber fandme jeg tog den rette beslutning, for livet uden dig er hårdere end nogen nogensinde vil kunne forstå, jeg mangler min krammebamse, min puttefis, min ballademager og min elskede og trofaste kat som altid var der.

Håber virkelig at du har det godt og smertefrit oppe i kattehimlen, kig ned på mig engang imellem og giv mig lidt at smile ad igen, mind mig om den store kærlighed jeg var så heldig og finde sammen med dig skat. Jeg elsker dig så ufattelig meget skat.

Du har den største plads i mit hjerte og den plads kan aldrig blive overtaget af nogen, den vil altid rumme min kærlighed til dig og mine vidunderlige minder om dig.

BYE BYE BABY take care, i love you baby


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel min elskede
Kommentér på:
Farvel min elskede

Annonce