429 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Nyt hjem til Loui.. Nyt hjem til Loui..

Jeg har fået tilbudt nyt job ude i lufthavnen i KBH.

Min kæreste har så tilbudt mig at jeg kan være hos ham, istedet for at pendle frem og tilbage..

Men jeg tænker meget over Loui..
Vil jo gerne have ham med, han han er indekat, og han vil blive udekat hvis han skal med ud til min kæreste (deres terassedør står altid åben om sommeren)

Men vil han komme tilbage? Han vil jo helt klart løbe ud.
Hvad skal jeg gøre?
Jeg kan jo ikke rigtig bede dem om at lukke døren i denne her varme for Loui's skyld smiley Det ville jeg i hvert fald selv have det dårligt med..

Hjælp mig lidt her.. jeg er i dilemma og jeg har det dårligt med det, tænk nu hvis han løb væk og aldrig kom tilbage smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt hjem til Loui..
  • #1   31. jul 2006 Nej, havde på ingen måde tænkt på at jeg skulle af med ham.

Han skal jo flytte med, men er bange for at når han så kommer ud, at han aldrig kommer tilbage igen..

• #2   31. jul 2006 Hejsa.. hvad med at give Loui en sele på og sætte ham i en lang snor der kan nå rundt på hele terassen? vi har Felix i snor hver dag i sommervarmen på terassen og han elsker det.. han kan så gå ind i udestuen hvis han har lyst.. gør det til en vane inden i åbner døren at give ham snor på så skal det nok gå.. istarten vil han nok brokke sig en del men det skal nok gå hurtig over når han finder ud af at det faktisk er dejligt at være ude i frisk luft.. Held og lykke..

• #3   31. jul 2006 Dejlig idé Winnie .. Det er godt nok i et villa kvarter, meen .. er alligevel bange for der skulle ske ham noget..

• #4   31. jul 2006 Jeg ville nok lade ham blive inde de først 14 dage eller som vinnie skriver, men det er ikke alle katte der kan lide at være i snor cden første tid. Hvis han får lov til at være inde i de første 2 uger ca vil han sikkert ikke løbe væk. Vi er flyttet 2 gange med Tazan og han er altid kommet hjem igen.
    Held og lykke med det og fortsat god sommer.

Kommentér på:
Nyt hjem til Loui..

Annonce