{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Vores kat aflivet {{forumTopicSubject}}

Efter at have været ved dyrlægen idag måtte vores kat Lotus desværre aflives. Han har haft problemer med synes og deres vudering var at han nu næsten var blind og med garanti vil blive helt blind. Og da han ingen gang er 1 år gammel måtte vi desvære tag den enormt ubehalige beslutning at få aflivet ham.

Det var virklig ubehaligt da han var vores første kat som vi begge holdte utrolig meget af. Men det ville være synd og egoistik at holde ham i live blot for vores skyld.

Lejligheden føles godt nok tom nu da vores anden kat er mest ude kat.

/Morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores kat aflivet
  • #1   1. aug 2006 Åhh nej, morten... Jeg får altid så enormt ondt i maven, når jeg høre sådan noget.... Og jeg ved ikke hvad jeg skal sige for at du kan få det bedre... Jeg ved ihvertfald, da jeg mistede min Trille for et par måneder siden, fik jeg meget god støtte herinde på KG, og det er jeg sikker på at du nok også skal gøre (når de alle nu vågner engang),

    Jeg har kigget på billederne af Lotus, og når det er sådan en ung ballademager, får man ekstra ondt. Hvis det havde været en gammel kat, så var det måske naturligt nok, og man kunne acceptere det, for katten havde levet sit liv ud...., men det havde Lotus bestemt ikke. Jeg er ked af det og jeg føler med jer....

    Jeg ved godt at der er ingen der kan erstatte Lotus, men nogle gange hjælper det hvis man skaffer sig en anden kat, som kan få tankerne på afstand, hvis jeres anden mmis er ude meget af tiden. Det skal dog være op til jer selv, og det er meget individuelt, hvad hver menneske har brug for...

    Jeg tænker på kære Lotus i denne tid... , ved de noget om Hvorfor han blev blind ???


  • #2   1. aug 2006 Vi fandt ud af, at han var ved at blive blind pga. han ikke kunne orienterer sig længere og rendte ind i alt. Når det blev mørk kunne han slet ikke se noget og var bange for den mindste bevægelse. Nogle gange kunne morten slet ikke få lov at røre ham, fordi han troede han var en fremmed.



  • #3   1. aug 2006 Det var dyrlægen der sagde det ville være det bedste for det hele ville kun blive værre, og det kunne ende med, at han skiftetede personlighed, pga. han ikke kunne se.
    Han vil heller ikke kun have været en indekat, for det bedste han vidste var at komme ud og lege med de andre misser.... Og det ville vi få svært ved at nægte ham.


Kommentér på:
Vores kat aflivet

Annonce