{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

vores gamle kat døde idag.. {{forumTopicSubject}}

http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=604

vores gamle kat skipper som så tilhørte vores far nu måtte desværre sove ind idag da min far fand ham på han pude imorges hvor hans aføring randte ned fra ham og han havde kastet op han har ikke haft det så godt de sidste par dage han ville ikke spise hans tørfodder kun tun og igår ville han ikke drikke noget vand han blev syg i sommerferien hvor dyrelægen gav han en halv l vand så vi valgte at få ham aflivet så han ikke skulle lide mere men det er hårdt når man har haft ham i 13 år og vide man ikke kan se ham mere..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vores gamle kat døde idag..
  • #1   9. sep 2008 Det gør mig oprigtigt ondt Brian, men som Skipper havde det, var det den sidste tjeneste, I gjorde ham.

    Men svært er det - og det skal det vel også være, og jo ældre ens dyr bliver, des sværere er det også at sige farvel til det.
    Sorgen ved at miste er den pris, vi betaler for at have holdt af, og hvor ville det være fattigt, hvis man ingen ting følte.

    Prøv at sige til jer selv, at det kun er hans syge hylster, I har mistet.
    Skipper lever i jeres erindring og i jeres hjerter.


  • #2   9. sep 2008 *Mega* . lige præcis det var det rigtige at gøre så han ikke skulle lide og ja han har haft et godt liv og han har bragt mange smil frem på vores læber og ja det er rigtig det er det vi skal huske han forsvinder aldrig han er altid i vore hjerter men ja sørgeligt er det ville gerne have sagt farvel inden de afleverede ham

  • #3   10. sep 2008 Jeg har fulgt Bo Ls tråde om Skipper. Det er godt at Skipper har fået fred nu. Det gør mig ondt, at I har mistet ham - og så trist for dig, at du ikke fik sagt rigtigt farvel til ham smiley . Men det vigtigste er de mange gode år I har haft sammen med Skipper, og at han har det godt, hvor han er nu.


Kommentér på:
vores gamle kat døde idag..

Annonce