{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Måske brækket ben (fortsættelse) {{forumTopicSubject}}

Fortsat fra : http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=14549

Ja, så er vi lige kommet hjem fra dyrlægen. Vi har Luca med hjem (bare for at bryde spændingen). Vi fik hende Røntgenfotograferet, og der er intet galt med hendes knogler.. Alt ser fint og normalt ud, som det nu skal se ud på en ti-ugers killing... Og de erfarede at Luca er en bestemt lille dame *gg* Hun hylede under det apperat der, og ligeså snart hun kom ud var hun stille igen... Tossehoved smiley
Men planen er nu at vi skal finde ud af om hun har smerte eller det "bare" er et smertefrit handicap. Så vi skal give hende smertestillende i 5 dage og se om der sker en forbedring... Hvis der ikke sker det er hun smertefri og det er forsvarligt at lade hende være... Men hvis hun får det bedre (please lad hende ikke få det bedre) så kommer en evt. aflivning på tale. Vi ser selvfølgeligt om der er noget vi kan gøre først, men som det pt ser ud er der intet galt med hende, så det kan være en nerve der sidder i klemme et sted eller noget...

Så for første gang i mit liv, sidder jeg og ber til at medicinen ikke virker.. GID DYR KUNNE TALE!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske brækket ben (fortsættelse)
  • #1   15. aug 2006 Min egen dyrlæge rådede mig til at lade være det næste stykke tid. De sagde, som nok er meget rigtigt, at nogle gange kan man komme til at gøre mere skade end gavn..
    Men jeg ringer til hende imorgen og fortæller resultatet til hende... De tjekkede også rygrad, div knogler osv, og intet sad skævt eller noget... Er snotforvirret over dyrlæger nu...


  • #2   15. aug 2006 min dyrlæge ville heller ikke behandle min hest inden at hun havde taget røngten billeder af den for ellers kunne hun behandle for noget forkert og det ville jo ikke være godt..

  • #3   15. aug 2006 Hun virker desværre som om hun har fået det bedre af medicinen... der er ihvertfald mere gang i hende og hun har prøvet at hoppe lidt...

    Jeg bilder mig selv ind at jeg ikke kan se en forbedring, men det kan vi nok smiley Vi kigger på hende imorgen. Hun er heldigvis smertefri til på mandag, så der skal ikke besluttes noget før der...


  • #4   16. aug 2006 Luca har fået det dårligere i nat. Da jeg vågnede imorges peb hun.. HUn kan næsten ikke gå.. Hun virker lam i bagkroppen og hun har brækket sig to gange. har snakket med Kbh's Dyrehospital, som ikke virker synderligt optimistiske... De mente ikke der var grund til at komme med hende, netop fordi hun er blevet tjekket grundigt igår. Jeg fortalte dyrlægen den plan min egen dyrlæge havde lagt, og han var enig i den... Heldigvis har hun jo fået smertestillende, så hun mærker ikke rigtigt noget. Hun har til gengæld virket meget angst, og jeg har lige siddet med hende i 20 min og lullet hende i søvn...
    Nu ligger hun og sover ved sit yndlingssted (foran døren), mens jeg sidder her med tårene rendende ned af kinderne...

    Jeg har filmet hvordan hun trak sig fremad her da jeg vågnede, så dyrlægen kan se det senere.. Hvis der er nogen der vil se det (og evt komme nogle ideer til hvad helvede der er sket med vores skønne Luca) så bare sig til. Vi forstår det ihvertfald ikke.

    Så når jeg tager hende til dyrlægen idag, regner jeg ikke med at få hende med hjem igen.. Vi vil ikke se hende lide mere... Men jeg håber/beder stadig til at dyrlægen lige har en mirakelkur de trækker op af lommen...


  • #5   16. aug 2006 I kan forresten se hvordan hun gå her: (link fjernet)

Kommentér på:
Måske brækket ben (fortsættelse)

Annonce