Kat med luft i maven.. Kat med luft i maven..
Er der nogen af jer der har haft en kat med luft i maven? Sådan mere end en enkelt dag, og hvad gjorde I ved det?
Min mors hund har det ind i mellem, men ikke sådan hele tiden.. Ligesom mennesker også kan have..
Jeg har nemlig en kat som har luft i maven.. Hun prutter næsten hver dag (og de lugter.. puha) og dyrlægen sagde det også da hun var oppe for at blive vaccineret, men han sagde ikke mere, end bare det at kommentere det.. De får alle kvalitets killingefoder og nogen gange lidt ekstra, f.eks. kogt kylling, fisk, rejer eller ligende..
De andre to katte har ikke luft i maven på samme måde.. Er det udelukkende foderet eller er der andre ting der kan spille ind?
Hun er ikke generet af det, det er kun mig der er, når hun prutter.. Hehe.. Men er stadig nysgerrig over hvad der kan foresage det og evt. afhjælpe det..
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
Ja, det kan da godt være det er fordi hun måske spiser for hurtigt.. Men synes nu ikke hun spiser hurtigere end de andre..
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.048
men har aldrig oplevet det med soffi :b
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.048
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Han´s mave er osse altid oppustet - han har fået ormekur x flere, da jeg først mente at det måtte være orm der lavede denne lille tykke vom.
Han elsker mad - og guffer mere end han behøver ( tror jeg ) man går da ikke fra en skål med mad i...... :o)
Dyrlægen siger han er ok fin og intet fejler, så han er altså bare fuld af varm luft ( og den er rådden ) ...
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
dec 2004
Følger: 253 Følgere: 209 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.131
Jeg ville også droppe "ekstra foderet" - kvalitetstørfoder er rigeligt. Skal de endeligt have godbidder, så foreslår jeg råt kød...
Kat med luft i maven..