7.311 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Kat med luft i maven.. Kat med luft i maven..

Er der nogen af jer der har haft en kat med luft i maven? Sådan mere end en enkelt dag, og hvad gjorde I ved det?

Min mors hund har det ind i mellem, men ikke sådan hele tiden.. Ligesom mennesker også kan have..

Jeg har nemlig en kat som har luft i maven.. Hun prutter næsten hver dag (og de lugter.. puha) og dyrlægen sagde det også da hun var oppe for at blive vaccineret, men han sagde ikke mere, end bare det at kommentere det.. De får alle kvalitets killingefoder og nogen gange lidt ekstra, f.eks. kogt kylling, fisk, rejer eller ligende..

De andre to katte har ikke luft i maven på samme måde.. Er det udelukkende foderet eller er der andre ting der kan spille ind?

Hun er ikke generet af det, det er kun mig der er, når hun prutter.. Hehe.. smiley Men er stadig nysgerrig over hvad der kan foresage det og evt. afhjælpe det.. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat med luft i maven..
  • #1   22. aug 2006 Jaaa, hende her gør det inde i sengen, når det er allermest hyggeligt.. Puha.. Men hun får sengen for sig selv på den måde.. smiley

Ja, det kan da godt være det er fordi hun måske spiser for hurtigt.. Men synes nu ikke hun spiser hurtigere end de andre..

• #2   22. aug 2006 en af mine veninder der også havde luft i maven , og føøøj , det stank xx(
    men har aldrig oplevet det med soffi :b

• #3   22. aug 2006 haha , arj det var ikke min veninder der havde luft i maven , men min venindes kat :b

• #4   22. aug 2006 Jamen det kan vi snakke med om - Garfield, min lille killing prutter osse hver dag - gerne når man tager ham op, eller får trykket på han´s mave.
    Han´s mave er osse altid oppustet - han har fået ormekur x flere, da jeg først mente at det måtte være orm der lavede denne lille tykke vom.
    Han elsker mad - og guffer mere end han behøver ( tror jeg ) man går da ikke fra en skål med mad i...... :o)
    Dyrlægen siger han er ok fin og intet fejler, så han er altså bare fuld af varm luft ( og den er rådden ) ...

• #5   22. aug 2006 Hehe, jeg kan godt se jeg ikke er ene om at have en kat som luftballon.. Og jeg er heller ikke ene om at have en der stinker.. hehe smiley

• #6   22. aug 2006 ja, vi har en trixie, større lugtbombe skal man lede længe efter, hun kommer glad og vil nusses, når nusningen så er forbi vender hun lige måsen til og slipper en orkan fri og det lugter så slemt at det brænder i både næse og mund, heldigvis er det ikke så slemt mere. tror det har noget med maden osv at gøre,

• #7   22. aug 2006 Hvis det med sikkerhed ikke er orm, ville jeg prøve med mælkesyrebakterier på tube (husker ikke navnet) - det skulle normalisere tarmfloraen.
    Jeg ville også droppe "ekstra foderet" - kvalitetstørfoder er rigeligt. Skal de endeligt have godbidder, så foreslår jeg råt kød...

Kommentér på:
Kat med luft i maven..

Annonce