{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.742 visninger | Oprettet:

Amalie M
Amalie M
Tilmeldt:
7. mar 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Er min kat gravid!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej , jeg er ikke helt sikker på at min kat er i fødsel men her nogen af tegne

.Hævdet og lyserøde brystvorter
.Hun bløder og der ligger brunt snask på gulvet og andre steder
.Hun er meget mere klæbrig end hun plejer
.Men hun er også mere vild end hun plejer , hun løber bare rundt.

Jeg ved ikke om hun er gravid eller om det er falsk , hun har været gravid før og der havet hun også nogle af de her tegn. Det vil være meget dejligt hvis i kunne hjælpe mig. I må også gerne sige hvis der er flere tegn på at man ved at en kat er ved at føde mange tak. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er min kat gravid!!!!!!
  • #1   7. mar 2016 Har du en fødekasse klar til hende?
    Ved du, hvornår hun er parret?
    Det brune snask er ikke normalt - jeg ville nok kontakte en dyrlæge...


  • Amalie M
    Amalie M Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   7. mar 2016 Ja jeg har klar. smiley hun er parret i december og starte. Af januar.

  • Amalie M
    Amalie M Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   7. mar 2016 Men er hun gravid eller falsk gravid smiley smiley

  • #9   7. mar 2016 Ja, pigen er 14 år - og hvad så? Så vidt jeg husker er det ingen alder for hvornår man må spørge herinde. Og hvorvidt de holder katten fertil er sådanset ikke vores valg eller noget vi bør blande os i. Slap nu for dælen da af med at have så travlt med andre menneskers liv. Fair at I gerne vil rådgive og hjælpe - men det er ikke dén slags hun beder om her. Hun søger svar på, om hendes kat kan være gravid og/eller er i fødsel. Og ja, selvfølgelig er det hendes forældre der skal tage ansvaret, det er deres kat - men derfor er der ikke noget forkert i at hun spørger. Måske hun spørger på vegne af dem også. Så hold jer til det spørgsmål der bliver spurgt om, det andet er irrelevant.

    Ellers er jeg fuldstændig enig med Felis, synes også at I bør søge dyrlæge omgående.


  • #10   7. mar 2016 Sandra det får hun også svar på!
    Hvorfor pokker skal du altid lave ged i den, de prøver jo at hjælpe, og lytter hun ikke så kan den dø, og det er jo forældrene der har ansvaret, det er alt fir stort til en på 14år, jeg kan høre hun vil det bedste for sin kat, men det kræver der er nogen som kan hjælpe med, at få den til dyrlægen og ikke mindst at de betaler for det.
    Og jo neutralisering er bedst, særlig nu hvor der er tale om livmoderbetændelse eller døde fostre, tingene er absolut ikke normale, skal hun så klappes på skulderen mens katten dør, eller hvad havde du tænkt dig Sandra?


  • #11   7. mar 2016 Hvis den skulle have aborteret, som du skrev andet sted, så skulle du kunne finde døde killinger, da de er fuldbårne.


  • #12   7. mar 2016 Hej Amalie smiley
    Hvordan har din kat det og har I været hos dyrlægen?


  • #14   7. mar 2016 Hun er 14 år og forældrene burde have taget ansvaret for katten for længe siden

    Enig, men nu ligger landet altså sådan, at katten er blevet gravid og måske er syg.
    Derfor spørger pigen hvad hun skal gøre og det er da flot at hun søger hjælp smiley
    Nu venter jeg bare på en update, jeg er nemlig bange for at der er noget galt.


  • #16   7. mar 2016 Husk Vildkattene, hun skrev et andet sted, at forældrene ikke var hjemme før i aften, så det lader ikke til, at katten kommer til dyrlæge sådan lige.

  • #17   7. mar 2016 thumbs Down smiley

  • #19   7. mar 2016 Det har du ret i Lotte, men mange gange vil der være en-eller-anden rest at finde. Mine har så aldrig haft spist de døde killinger - heldigvis. smiley

  • #20   8. mar 2016 Jette: Næh, jeg diskutere ikke og jeg laver vel ikke mere ged i den, end du selv vælger at gøre ud af min kommentar smiley

    Selvfølgelig skal pigens forældre tage ansvar, det har jeg ikke sagt at de ikke skal. Jeg har ligeledes heller ikke sagt, at det ikke er bedst at katten bliver neutraliseret - for det er jeg helt enig i at det er det bedste. Men det er nu engang bare ikke lige det emnet går ud på. Pigens spørgsmål lyder: ''er min kat gravid?'' - hvordan kan det være så svært at holde sig til ét simpelt spørgsmål? Ja jeg spørger bare.

    ''Og jo neutralisering er bedst, særlig nu hvor der er tale om livmoderbetændelse eller døde fostre, tingene er absolut ikke normale, skal hun så klappes på skulderen mens katten dør, eller hvad havde du tænkt dig Sandra?'' - undskyld, men hvad tror du selv? Selvfølgelig skal hun da ikke klappes på skulderen mens katten dør, hvad pokker er det for noget vås! Det har jeg ALDRIG sagt - jeg skrev at jeg var enig med Felis og at katten skulle til dyrlæge så hurtigt som overhovedet muligt.

    Kan ikke se hvordan alt det du skriver er relevant for det JEG skrev. Det eneste jeg blot skrev var, at kommentarer som f.eks. denne:
    ''Hvorfor lader i hende forblive fertil ?? når der allerede findes mange tusinde i overskud som ikke kan få et hjem ??'', ikke er relevant og er unødvendige.

    Folk må gerne synes at jeg er her for at skabe ged i ting og diskutere, det er helt op til dem. Jeg kender heldigvis bedst selv sandheden. smiley


  • #22   8. mar 2016 Selrexwin: Jeg kan ikke læse ud fra din kommentar, hvordan tingene har været før. Jeg kan læse, at du ikke synes det er ok at den er fertil, når der er så mange katte uden hjem.

  • #30   8. mar 2016 Jeg er fuldstændig enig med Panther smiley

  • #31   8. mar 2016 brun slim er typisk livmoder betændelse, snak med dine forældre da det er deres ansvar og ikke din bekymring

  • #33   8. mar 2016 Hold da op en børnehave, i burde oprette et andet emne til denne snak. Pigen spurgte efter råd, det eneste hun fik var en masse spydige kommentarer. Husk at ting kan siges pænt og i en ordentlig tone.
    Ville i selv at jeres tråd udviklede sig sådan fordi i havde stillet et spørgsmål? Nej det tænker jeg ikke. Der er altid en million meninger om alting, og de færreste er enige. Så drop diskussionen her, det har tydeligvis skræmt trådstarter væk.

    Hold tonen pæn, og undlad diskussioner på en uskyldig tråd ang gode råd og vejledning smiley


  • #36   9. mar 2016 Har læst hele tråden.

  • Amalie M
    Amalie M Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #37   23. mar 2016 Hej alle sammen undskyld jeg først har svaret nu, ved godt at det slet ikke er i ordent når der nu er så mange der bekymrer sig. smiley men har haft rimelig travlt. Vi har været til dyrelægen og hun havdet aborteret vi har også bestil tid til at hun kan blive steriliseret i starte. Af april , da vi lige nu har lidt travlt her hjemme ja ved godt de ikke er en god undskylning men sådan bliver det. Tak for alle de svar, det var dejligt at man kunne få hurtige svar herinde. smiley

  • #38   23. mar 2016 Tak fordi du svare smiley

Kommentér på:
Er min kat gravid!!!!!!

Annonce