{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Min kat jager mine kaniner
  • #1   29. mar 2016 Katten er et rovdyr med et meget stærkt jagtinstinkt.
    Det eneste du kan gøre er at sikre dig at Molly ikke kan komme ind til dine kaniner.
    Du kan evt dække den ene ende af løbegården af, så dine kaniner føler sig mere sikre i den ende smiley


  • #2   29. mar 2016 Lotte & Misse

    God ide. Jeg tænker også at tage et ekstra hegn uden om løbegården, som Molly i kan komme over.


  • #3   29. mar 2016 Det synes jeg lyder som en rigtig god idé smiley

  • #4   29. mar 2016 Nej du kan og skal ikke opdrage katten til at lade kaninerne være, det er jagtinstinkt et der styrer katten, du skal sørge for at katten ikke kan komme i fysisk kontakt med kaninerne.
    Nogle katte kan fint leve side om side med kaniner, men det er som regel fordi de er vokset op med kaninerne og derfor ikke ser dem som et bytte.


  • #5   29. mar 2016 ih altså min kanin ville ønske at kattene gad lege. mine katte synes bare at han lugter så grimt og er så farlig at de stikker af når han kommer for tæt på smiley bare sørg for at kaninerne kan gemme sig et sted, når de synes det bliver for meget så skal det nok gå smiley

  • #6   30. mar 2016 Holly kunne fint med kaninen..
    Pepsi flygter
    Pico angriber..

    Der er ikke meget at gøre, katte har bare et jagtinstinkt, og en kanin kan være den helt rigtige størrelse for dem, selv om det er lidt større end hvad de normalt nok ville tage, men aldrig sige aldrig.. Og selv om de ikke får taget livet af kaninen, så kan de dø senere, enten af stress, eller af skader katten har lavet.. Så hvis din ikke kan lade dem være, så skal de aldrig i kontakt smiley
    Selv om du kigger på, så kan det gå VIRKELIG hurtigt.. 1 bid er nok..

    Og det er ikke kun kaninen der er i fare.. En kanin kan bide igennem kattens skin/pels, samt de fleste er udstyret med et sæt bagben der virker ret godt til at brække knogler med smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Min kat jager mine kaniner

Annonce