Katten kommer tilbage! {{forumTopicSubject}}
Hej KG.
I søndags blev Molly jaget af en anden kat. Katten har så været til bage igår og idag.
Er der noget vi kan gøre får at få den væk?
Hej KG.
I søndags blev Molly jaget af en anden kat. Katten har så været til bage igår og idag.
Er der noget vi kan gøre får at få den væk?
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 819 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 119 Svar: 7.446
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Men eftersom i lader jeres kat gå frit så kan i jo ikke rigtig kræve at de skal holde katten på egen grund for i ved jo ikke hvad jeres kat gør i andre haver.
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
jan 2016
Følger: 3 Følgere: 29 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 16
dec 2004
Følger: 254 Følgere: 210 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.135
jan 2014
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 32
Jeg synes ikke, det er særlig konstruktive svar du får i tråden her. Jeg tænker ikke, at du var ude efter en debat om friløbende katte eller ej, men nogle gode råd...
Men under alle omstændigheder, er det rigtig træls, når ens kat bliver jaget af andre katte. Vi har selv et tilsvarende problem, hvor en fertil hankat (muligvis vildkat) jagter vores lille hunkat og har gjort det i lang tid. Hun løber så bare ind gennem kattelemmen i sikkerhed. Men det er meget generende, fordi vores kat aldrig går uden for vores egen have. Det skal måske tilføjes, at vi bor på landet, så det er ikke et tætbygget villakvarter.
Vi har ikke fundet en god løsning endnu, men vi plejer at råbe efter katten, når vi ser den, og så løber den væk. Har andre nogle gode ideer, følger jeg også gerne med her.
Jeg håber, at I (og vi) finder en løsning
- LuMe
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 819 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 119 Svar: 7.446
1. Hegn haven ind.
2. Lav løbegår.
3. Hold katten indendørs.
Katten kommer tilbage!