2.482 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Kat gisper Kat gisper

I løbet af den her uge har min kat begyndt at opført sig mærkeligt
Omkring tirsdag begyndte hun at gemme sig hvilket katte jo gør hvis de har ondt. Jeg kiggede og trykkede forsigtigt på hende men det virkede ikke som om der var noget, jeg tjekkede derfor hendes hale da hun for nogen uger siden havde et betændt sår på hale spidsen. Jeg så der var lidt blod men ikke noget sår, så jeg rensede halen for en sikkerhedsskyld og tjekkede det jævnligt. Onsdag blev hun ved med at gemme sig og virkede lidt slap og trist, halen gjorde ikke ondt. Syntes hendes vejrtrækningen var lidt mærkelig. Men det gjorde ikke ondt nogen steder. Torsdag var hun til dyrlægen, hun var tæt på at have feber men ikke helt. Hun fik penicillin, kvalmestillende, så vi var sikker på hun vil spise noget. Og smertestillende. Hun blev grundigt tjekket og hjerte og lunger havde det fint. Resten af torsdag og fredag havde hun det meget bedre, hun ville gerne kæles med, hun spiste, og ville gerne udenfor, hun var stadig lidt "sart" men tænkte det nok var de 3 skud i nakken som gjorde ondt. Lørdag begyndte hun at gemme sig igen men ellers så hun frisk ud. I dag havde jeg ikke set hende hele dagen og jeg fandt hende her i aftes efter at have gemmensøgt hele huset. Hun ville ikke væk fra hendes gemmested men fandt sig i at blive løftet op jeg studere hende og hun virkede igen slap og trist, hun vil ikke spise eller drikke noget (heller ikke vådfoder som hun elsker) og hun er begyndt at gispe, da jeg Holdte hende var det mere kraftigt men ikke rigtig med lyd, satte hende ned og hun lagde sig i sin seng/hule og hendes vejrtrækningen faldt ned. Hendes mund er lidt åben og man kan se tydeligt på hendes mave at hun trækker vejret. Hun er meget rolig og virker træt lige nu. Hun vil gerne kæles lidt med men hun ligger bare og er lidt Tom. Nogen der ved hvad der er galt? Dyrelægen tjekkede hende meget grundigt og kunne ikke finde noget, vi riger til dyrlægen igen i morgen. Men jeg syntes godt nok det er lidt mærkeligt. Hun fik en penicillin kur så det burde hvis stadig virke. Har søgt på nettet og fandt ingenting.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat gisper
Kommentér på:
Kat gisper

Annonce