Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattepension i Fredericia?
  • #1   13. sep 2006 der ligger vist et i vejle på vejle dyrehospital---- det er ikke så langt væk fra frede...

• #2   13. sep 2006 Sabrina: Og den er god? Det er bare at jeg har set andre Dyrlæger osv. have kattepensioner, og der syntes jeg at der var for lidt menneskekontakt med dyrene...

• #3   13. sep 2006 jeg mener Fredericia Internat har en pension.. de har i hvert fald haft en...

Og den hører under dyrenes beskyttelse, så det vil jeg mene er et godt sted. Men prøv at ringe til dem:
    (link fjernet)

• #4   13. sep 2006 min veninde har arbejdet der og to af mine gamle elever fra rideskolen er der nu... de kommer og passer dyrenen i weekeden og de har en del veterinær sygepleje elever der os til at passe dem i hverdagen... de har en hjemme side som du kan gå ind og lurer på...

jeg har dog ikke selv haft min kat :o)

• #5   13. sep 2006 Jeg har selv været inde og lure på siden, men kunne ikke se nogle billeder smiley Skidt pyt med det, da jeg uanset hvad først skal ud og se stedet, inden det bliver så meget som overvejet... smiley

Vidste slet ikke at Dyrenes Beskyttelse havde et internet heromkring... tror jeg vil melde mig til noget frivilligt arbejde der...

• #6   13. sep 2006 så vidt jeg ved har de bla udendørs bure så katten kan komme ud og en deres ansætter er ved at studere i kattens adfærd osv...

• #7   13. sep 2006 Hejsa

Vi er ALTID hjemme ved vores katte nytårsaften og har ALDRIG gæster denne aften. Vi har ALDRIG gjort brug af kattepension, i det vi er af den overbevisning, at kattene helst vil passes i deres eget hjem, altså vante omgivelser.

Men jeg har alligevel lige gået noget af vores materiale om katte i gennem, for at se om jeg kunne finde nogle adresser til dig. Fandt frem til følgende:

Hunde- og Kattepension
    Vesterballevej 21
    Snoghøj
    7000 Fredericia

Dyrenes Beskyttelse
    Lyngsoddevej 21, Snoghøj
    7000 Fredericia

Paradiso Kattepension
    Tolstrupallé 6, Tolstrup
    7000 Fredericia

Hvis jeg var dig ville jeg tage ud og besøge stederne inden du vælger, billeder er ofte taknemlige.

Med venlig hilsen
    Kat-ly

Kommentér på:
Kattepension i Fredericia?

Annonce