{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når man skal på ferie
  • #1   10. okt 2006 øhhh ikke kat en kat -men KAN EN KAT

  • #2   10. okt 2006 super god ide, det havde jeg slet ikke tænkt på!

  • #3   10. okt 2006 Tror også at besøgene vil være en god ide. Selv har jeg en kat som tror at det er ham som bestemmer lige meget hvor han er, og uafhængigt af om han har været der før...
    Held og lykke med det...


  • #4   10. okt 2006 Sanne N, jeg vil stærkt fraråde jer at få dem passet hos familie... Hvis der sker noget med katten vil I aldrig tilgive svigerforældrene...

    Det er en af vores killingekøbere som fik passet deres kat hos svigerforældrene, og der gik det galt. Kattene stak af, ud af vinduerne, og den ene (vores killing) blev kørt over og døde og den anden brækkede lårbenet.

    Jeg vil råde jer til at få katten passet i sit eget hjem. Få en veninde eller en I stoler på, som bor tæt på jer til at passe katten. Hvis I ikke kender nogen, så ville jeg foreslå kattepension, da man er stensikker på at de bliver behandlet ordenligt og er sikre. Husk selvfølgeligt at tjekke at det er en god kattepension i forvejen....

    Det koster det ekstra men det sparer en for mange sorger, mener jeg...

    Vi får selv passet vores kat af vores underbor som kommer op til os 3 eller 4 gange i døgnet, når vi er væk. Det fungerer rigtig godt smiley

    Jeg håber at du vil genoverveje det med dine svigerforældre, da det er et stort ansvar at give dem... For stort mener jeg...


  • #5   11. okt 2006 ok ligger det nogle gode pensioner i nordjylland? Synes ikke at jeg vil få en til at komme, for så vil han være for meget alene

  • #6   11. okt 2006 Er en god én i Herning, selvom det kke er nordjylland. Men jeg tager fra sjælland af, for at få mine passet dér.
    www.lindskjalv.dk ude i menuen under catmilla. ;0)


Kommentér på:
når man skal på ferie

Annonce