{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

hvad elsker I ved jeres kat? {{forumTopicSubject}}

Jeg har tænkt lidt over hvad jeg egentlig godt kan lide ved mine katte, hvad der gør dem specielle.. Selvfølgelig er der mange ting, men hvis jeg nu bare skulle nævne dem der lige falder mig ind..

Hvad med jer andre, hvad er det der gør jeres kat/katte specielle? Hvad er det I elsker ved dem? Og hvad vil I komme til at savne ved dem, hvis de pludselig ikke er hos jer mere?


Dette er hvad jeg lige hurtigt kan komme i tanke om ved mine:

<b>Mischa:</b> Jeg elsker når hun vimser gennem stuen for at få mig til at gå med hende, så hun kan vise mig noget, eller jeg skal tænde for vandhanen. Jeg elsker når hun hopper op i sengen om aften, for bare lige at sikre sig at jeg er der og lige vil nusse hende i 2 sek. Jeg elsker når hun ivrigt kommer for at slukke mit vækkeur. Om det så er fordi hun synes det er synd for mig at jeg skal op, eller om det er fordi hun hader lyden af det, det ved jeg ikke smiley
Det jeg vil savne ved hende, det er hele hendes væsen, det er det tilfredse blik hun kan give mig, det er hendes sagte spinden når det kun er hende og mig der ligger sammen, det er hendes farvel hilsen når jeg går og hun ved jeg kommer tilbage..


<b>Cassi:</b> Jeg elsker når hun pludre løs og gerne vil have at jeg snakker med. Jeg elsker hendes spinden når hun vader rundt oppe i sengen, bare for at få mig til at nusse hende. Jeg elsker at hun altid er med på at lytte når jeg vil snakke med hende, også selv om hun sikkert ikke ved hvad jeg snakker om.
Det jeg vil savne ved hende, det er hele hendes væremåde og hendes temperament, det er hendes glæde ved at se jeg kommer hjem, hendes løbeture gennem hele huset når hun er i haven, hendes højlydte spinden og hendes ælteture når jeg ligger i sofaen..


<b>Desse:</b> Jeg elsker det blik hun kan sende en, når hun skal se rigtig uskyldig ud. Jeg elsker hendes klynken når hun tror hun er blevet væk. Jeg elsker hendes iver om morgen, for at jeg bare skal nå at nusse hende inden jeg går.
Det jeg vil savne ved hende, det er hele hendes udstråling og væsen, det er hendes spinden når jeg nusser hende, hendes lille piv når jeg kommer til at vække hende, hendes blødepoter der elsker at vade rundt oven på mig når jeg sover, hendes glæde over at se jeg kommer med en skål mad og hele hendes legesyge humør..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad elsker I ved jeres kat?
  • #1   16. okt 2006 det jeg elsker ved mine katte er alt det kærlighed de giver en tilbage, man er aldrig i tvivl om hvor højt de elsker en... og det er så kært når de om aftenen ligger i en bunke på en og nærmest slåsser om at bliver nusset af en....

  • #2   16. okt 2006 Ok, der er ikke mange der kan sætte ord på hvad de elsker ved deres katte kan jeg godt se..

    Men ja Sabrina, det er nemlig hyggeligt når de ligger oven på en alle sammen smiley


  • #3   16. okt 2006 Det jeg elsker mest ved Rita er hendes dejlige væsen, hendes måde at trøste mig på når jeg er ked af det og trænger til en at holde om. Hendes måde at putte sig ind til mig på når jeg fryser og har brug for varme. Hendes dejlige små særheder selv om det nogen gange godt kan blive for meget....

  • #4   16. okt 2006 Det jeg elsker allermest ved Røskva er hele hendes væsen. Hendes legesyghed, hendes nussesyge og vores aftenritual hvor hun slår mine tæer ihjel under dynen.
    Hun kan altid få os i godt humør, og hvis kæresten og jeg skændes er hun fantastisk til at forsone os.
    Jeg elsker også hendes kæmpe store kuglerunde øjne, der bare kan se så drilske og uskyldige ud på samme tid.
    Jeg elsker hendes drillerier, men mest af alt elsker jeg hendes spinden. Hendes høje, kærlige, varmende spinden som bare gør verden til et bedre sted smiley


  • #5   17. okt 2006 Altås hvis jeg skal skrive alt det jeg elser ved dem blive inlæget for langt derfor hat jeg valgt at skrive en ting om hver af dem jeg elsker....

    Jeg Elsker når toulouse siider på armlænet af sofaen når vi spiser og "stønner" mig mig ind i øret, han ved at jeg ikke han stå for det og der falder som regle noget af.

    Jeg Elsker når tiger kommer spurtende når mit vækkeur ringer for at få sin morgen kæle tur....

    Jeg elsker når sesse hopper op på altan døren og ikke kan komme ned.... for så kalder hun på mig så jeg skal skubbe døren helt op så hun kan hoppe over på kradse træet.

    Naja


  • #6   17. okt 2006 Jamen så prøver jeg også at gøre det kort smiley

    Baby; Fordi han altid er med på en nusse-tur og gerne kommer og 'prikker' mig på skinnebenet når han vil op og kysse.

    Mega; Fordi han er en rigtig gadedreng der kan sidde i flere timer og 'spille smart' overfor fuglene udenfor, men når 'mor' kommer ind i rummet kommer han løbene hen og skal kysse (eller dvs - tvære hele hans ansigt rundt i mit*G*).

    Ally; Fordi hun er helt sin egen, men alligevel 'mors pige' og når hun kommer op for at nusse ruller hun rundt og slår nærmest koldbøtter af nydelse*g*

    Copy; Har jo ikke været her så længe, men man kan ikke andet end at elske hans gå-på-mod og kærlige væsen =)


Kommentér på:
hvad elsker I ved jeres kat?

Annonce