{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Killingerne til dyrlæge, {{forumTopicSubject}}

Så kom misserne afsted til doktor dyr. De blev begge øremærket og fik vaccinationer, også blev lille Buster kastereret.... :-(... Hvor var det synd for ham da han vågnede.. Han kunne slet ikke forstå hvad der var sket 'dernede'... Men jeg ville ikke have at han var 'rigtig' hankat, så det skulle gerne ske så hurtigt som muligt...

Det var ubehageligt da de blev øretatooveret... At han bare lige lavede numrene med sådan en ubehagelig maskine, men nu kan jeg ihvertfald findes hvis de skulle blive væk, så det er jeg rigtig rigtig glad for... men han lavede tatooveringen i begge øre...... ! Det mener jeg da ikke at de plejer...... Men det er godt nok, hvis det i det ene øre skulle blive utydeligt...

Og lige et spørgsmål, til dem hvis katte er øretatooveret, skal man betale et månedtligt gebyr, for at have dem stående i katteregistret.. ???? Det kunne jeg nemlig ikke blive helt klog på ????

Så her på anden dagen af bedøvelsen er de blevet en anelse friskere, og er mere med i hvad man laver...

- Og ellers går det godt med de ballademagere... De farer rundt i huset, vælter mine glasting, mine urtepotter osv. ned.. Det er som om de bevidst går efter noget de kan ødelægge nogle gange...

Men men men, de vokser og er meget skønne..... Buster er en rigtig Dreng med stort D, og Jasmin er en rigtig prinsesse-pige....

Fortsæt god aften smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killingerne til dyrlæge,
  • #1   18. okt 2006 jeg forstår godt hvis Buster var lidt rundforvirret, da han vågnede... der mangle rjo noget nu..

    Nuggi er tatoveret i begge øre, det troede jeg var normalt..

    med hensyn til det månedlige gebyr, så ved jeg det faktisk ikk. Nuggi står jo i Nikolajs mors navn, og jeg ved ikk hvad hun betaler....


  • #2   18. okt 2006 Ja, man betaler jo for at han laver det, men også for at de bliver registreret i registret, men om det var et engangsbeløb eller noget man skal betale en gang om måneden, eller året el.lign.



  • #4   18. okt 2006 Lundkvist - ja, det ser lidt sjovt ud simbas øre..... Men jeg syns også at de er begyndt at bruge en ny farve.... Han har brugt sort i mines øre, og jeg kan se at i Simbas, og i mange andre missers øre er de grønne....

    Men ihvertfald tak for oplysningerne.... smiley


  • #5   18. okt 2006 Bettina H: Nuggis er også grønt.. vidste ikk man lavede det i sort nu

  • #6   19. okt 2006 har lige fået den store tatooet-i grenå. dte er grønt. det tror jeg er op til dr. dyr. grunden til at den står i begge ører er også at den ikke altid heler så pænt- så de laver den forfra i det ene og baglæns i det andet- så kan man stykke et helt nummer sammen uanset hvad. jeg fik også tushen billigere da han alligevel var bedøvet til kastr. men ligefrem gratis var det ikke

Kommentér på:
Killingerne til dyrlæge,

Annonce