{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

katte på slankekur {{forumTopicSubject}}

begge mine katte trænger til at komme på kur et stk tid, især daffy, men trixie har efterhånden også ret meget hængemave. men er hel på herrens mark hvad angår fremgangsmåde osv.

hvor meget må de få at spise om dagen
hvor længe må/skal de være på kur
hvad skal jeg evt fodre dem med, skal det være speciel-kost el ka det sædvanlige bruges
hvor tit skal de fodres, nu har de altid en skål med tørkost stående, er det forkert

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katte på slankekur
  • #2   3. nov 2006 skal nok ha fat i noget slankeguf til dem, trixie ku nok godt smide ½ kilo hvor daffy derimod skal af med 3-4 kg, så det er nok rigtig slankekost jeg skal ud og købe

• #3   4. nov 2006 Når du ser på slankefoder til katte skal du se efter lavt fedtindhold og højt fiberindhold - huske også lavt magnesium (o,o1%) og høj taurin. Det bedste deciderede slankefoder er Specific r/d eller w/d fra dyrlægen - alternativer er Hill's Light og Royal Canin Siamese eller Royal Canin Indoor Silhouette.

• #4   4. nov 2006 Jeg har købt noget Hills som hedder Diet R/D og det er sq super effektivt..... Toulouse har tabt lidt over 1 kg på 2 mrd.... jeg synes det er super flot..... men det er rimelig dyrt det koster 200kr for 2 kg.

Det er noget med de må få 10 per kg de vejer.. og det er om dagen.....

Naja

• #5   4. nov 2006 Johnny F: og såå husk endeligt at trappe langsomt ned på deres foderration. Hvis du skærer ned fra den ene dag til den anden, bliver kattens forbrænding forvirret og tror den er i en sulte periode, så den begynder at prøve at holde på fedtet.

havde selv en fed hankat som var vant til at få ca. 200 gr (Ja det fandme meget!) foder om dagen. Vi skal langsomt ned på hans daglige foderration, og kom i løbet af en måned ned påå de anbefalede 60 gr til ham.

Vi prøvede først at lave en kold tyrker, men han blev frustreret og ked og irritabel, pga den store overgang der var i hans foder.

På den anden måde gik det ganske smertefrit, og han begyndte at tabe sig smiley

Held og lykke med det smiley

• #6   4. nov 2006 så er der indkøbt royal canin light 38 speciel, kattene får tilsammen 150 gr foder hver dag og intet andet, overvejer kraftigt kun at give dem mad 2 gange om dagen, dvs jeg sætter maden ned til dem om morgenen i en ½ time og det samme sker igen om aftenen. siden vi kom hjem for 45 min siden har daffy været ved truget 4 gange

• #7   4. nov 2006 Min dyrlæge anbefalede RC obesity- dette kunne du overveje til den der skal tabe sig 3-4 kg. Men ellers ville jeg måske ringe til dyrlæge og hører hans/hendes bud..
    Ally har først i okt kun tabt 100 g- og skal til vejning igen i dec. Så god tålmodighed- og held og lykke:-)

• #8   4. nov 2006 Ang. mængder- så få ally nu kun 2x20 g om dagen..

Kommentér på:
katte på slankekur

Annonce