{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Min kat er væk - Frygter det værste {{forumTopicSubject}}

sidder lige og stortuder (total fedt... en fyr på 27... NOT)

Pjok har nu været væk i 5 døgn og jeg er nu begyndt at frygte det værst tænkelige... At hun ikke kommer hjem.....

Bare man dog kunne sige farvel til hende... Men nej, man lukkede hende bare ud som så mange andre gange før og væk var hun og måske for evigt......

Og intet kan man gøre, bare man dog kunne skrue tiden til bage.... Men det ville jo heller ikke være fedt, at skulle sige farvel og så lade hende smutte.....

Livet er ikke altid fedt.....


Kommentarer på:  Min kat er væk - Frygter det værste
  • #1   10. nov 2006 Føler med dig, jeg har selv prøvet det med min gamle kat sisse...

  • #2   10. nov 2006 Lars: Har du været ude og kigge alle steder? har du spurgt naboer og genboere (eller hvad det hedder) om de kunne tjekke deres garager, skure og hvad de ellers har i deres haver? Nogengange kan sådan en kat godt lige smutte ind i et skur, når det står åbent og så sidenhen blive låst inde, når ejerne lukker døren... Det er da værd at prøve at se der...

    Og ellers ja, efterlysninger, efterlysninger og atter efterlysninger... I supermarkeder, hos dyrlægen, på lygtepæle og hvor du ellers kan slippe afsted med at sætte efterlysninger op.

    Er hun steriliseret? For det kunne jo været at hun var ude at føjte...

    jeg håber at I finder hende, enten på den ene måde eller den anden. Det er forfærdeligt ikke at vide besked om hvad der er sket med ens elskede smiley


  • #3   11. nov 2006 Åhh nej det er bare så forfærdeligt, jeg prøvede det i sommers 2 gange først med Chira, der var blevet lukket inde i naboens skur hende fandt jeg efter 1 døgn.

    Derefter var Hønen væk i næsten en uge og jeg ledte og kaldte alle steder kiggede i skraldespandrum og skure og lige pludselig efter 7 dage sad hun i haven meget beskidt og lidt tynd og ville ind igen... Det var godt nok hårdt. men hjem kom de igen..

    Jeg krydser fingre for din kat kommer hjem, prøv evt at sætte sedler op med billede af hende rundt omkring og bed folk om at kigge i skure osv...


  • #4   11. nov 2006 ud og lede

  • #5   12. nov 2006 heej det kan jo være at din kat måske er blevet låst inde et sted som en kælder eller lign.. det skete for min gamle kat den kom først tilbage 1 måned efter.. måske er hun bare ude på langtur men det er nok lidt usandsynligt når det er så længe min kat er nogle gange væk en 3 dages tid..håber du finder den lille mis...

Kommentér på:
Min kat er væk - Frygter det værste

Annonce