{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Ormekur igen igen? {{forumTopicSubject}}

Ja, nu har vi jo fået Alrune hjem og har nu 2 ugers jubilæum med hende, MEN jeg fandt igår en orm i deres kattebakke, så en af dem (eller begge to) har jo orme..

De fik en ormekur for 1½ uge siden, og så vidt jeg ved kan man da ikke give dem ormekur igen så tidligt?

Røskva har også en enkelt gang sagt en underlig lyd, sådan lidt hen af et surt opstød... ikke som hun normalt siger når hun har hårboller (hvilket hun yderst sjældent har)

Så hvad skal vi gøre? Vi har en tid hos dr. dyr her d. 11/12 og tager det selvfølgeligt op med dem der, men kan bare ikke fatte at de har orm igen når nu de er indekatte, og de kun får tørfoder og lidt Hills Killinge vådfoder...

So help please smiley

Poteklem Cemile


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ormekur igen igen?
  • #1   3. dec 2006 Lundkvist: ja, så smutter jeg til dr. dyr igen smiley og henter flere til dem...

    Britta: Alrune har også fået ormekur 3 gange hjemmefra og så en enkelt gang her.. dvs 5, 7, 9 og 13 uger... så får hun så også som 15 uger... synes bare det er mange...

    Kan det være orm som er resistente overfor fx. milbemax tabletter?


  • #2   3. dec 2006 Hej Cemile H : min søde og dygtige dyrlæge har anbefalet mig,at skifte lidt mellem typer af ormekure,netop for at undgå resistens;o)Måske det er det du skal prøve.

  • #3   3. dec 2006 Britta og Bullerbassen: ahaa smiley der gik lige et lys op for mig *gg* Jamen, så må jeg i samråd med dr. dyr finde nogle gode ormekure... nu har røskva nemlig fået milbemax de sidste 3 gange... må lige finde ud af hvad alrune fik hjemme hos sin mor smiley

  • #4   3. dec 2006 Håber du får bugt med de orm,det er nogengange svært,men det lykkes altid på den ene eller anden måde ;o)

Kommentér på:
Ormekur igen igen?

Annonce