{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Hvor så det sjovt ud! {{forumTopicSubject}}

Mens jeg var på WC for fem min. siden, kom lille Chenu Etoile (Perle & Wichapi´s killing, Star´s nye navn) hen til mig, og ville op i håndvasken, hvor Lion Heart stod og drak af det kolde rindende vand. Så jeg hjalp hende op...

- Hun var nysgerrig, men også meget forsigtig, da hun aldrig før havde været oppe i håndvasken, med koldt vand løbende ud af hanen.

Hun slog ud efter vandstrålen, men i samme øjeblik som hun ramte den, faldt hun helt ned under strålen, og gjorde hende våd på ryggen. Men tror du det rørte hende? - Overhovedet ikke! Hun stod bare der, og lod sig blive gennemblødt af iskoldt vand fra hanen, i måske fem - 10 sekunder, hvorefter hun bare kravlede stille og roligt op på kanten af håndvasken - som om intet var hændt!

Jeg hentede dog et håndklæde, og tørrede hende forsigtigt, for at hun ikke skulle blive kold/syg.

Hun stod og drak af vandet bagefter.

Tror I hun har vandtæt pels, siden det ikke rørte hende at vandet løb ned ad hendes ryg?


Poteknus herfra.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor så det sjovt ud!
  • #1   7. dec 2006 Hendes far, Wichapi, har meget tæt pels, og af anden kvalitet end Perle´s. Man kan også mærke forskel på killingerne´s pels - de hvide fra de stribede. *SSS*

  • #2   7. dec 2006 hejsa

    Kender godt den situation du beskriver.. Det er så sødt.. og mine lader sig heller ikke mærke af der render vand ned i nakken på dem.. Nogle gange står de der alle 3, en med hovedet nederst, der slupre vand for håndvasken.. en der slikker vand af fra pelsen på den nederste og den sidste slikker så vand fra den næst nederst.. thi.. undskyld hvis det er dårligt forklaret.. Man skal se det.. 3 hoveder på linie med vand rendende ned af.. Helt som en vandfald.. thi rigtig sødt..
    De ryster dog hovedet bagefter, hvis de har stået der længe - og jeg tørrer dem lige helt.. Men underholdende.. smiley
    Men der er også forskel på pelsen af mine.. vandet trænger hurtigere ned gennem Baileys pels, end de andre to.. På de andre to bliver der dannet en hel lille sø af vand i pelsen.. thi..


  • #3   7. dec 2006 Tænke faktisk lidt på om det også kan være pga. killingepelsen...
    Kan også mærke forskel fra Cassie og Cleo fra Lyra... men hun elsker jo også vandet, så glæder mig så meget til at kunne hente Chenu... så ender det nok med 2 dejlige hårbolde i håndvasken, så snart man skal på toilet... hehe


  • #4   7. dec 2006 jeg kunne forestille mig at vandet triller af fordi at dyr har et naturligt fedt lag på pelsen derfor må man egentligt ikke vaske pelsen alt for ofte da man så går ind og ødelægger det fedt lag... på heste skal man os passe på med ikke at gnubbe dem for meget under deres strigle tur da men os ødelægger det der og det er jo ikke så godthvis de skal ud på fol i mange timer i dette vejr holde sig tørre inden under...

  • #5   7. dec 2006 fol=fold.

Kommentér på:
Hvor så det sjovt ud!

Annonce