{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan er jeres kat???
  • #1   7. jan 2007 fie er dronningen her i huset men blir tit drillet af pjævs.. de rotter sig tit sammen når jeg laver mad og gerne hunden med så sidder de og tikker kød lige bag mig i række følgen Liva(hunden) Fie og så pjævs det ser så sjovt ud. men pjævs har det med at vælte planterne og beskærre de små her i huset, de er begge inde katte men de er sjove som ind i pokker.... tit og ofte når de leger på deres stol så kan man komme ind i stuen og så kigge op på døren der i toppen sidder fie så... pjævs og fie har en borg af papkasser som de elsker rigtig meget med gange og smut huller.. og helt op til 2 sal uha ingen får lov at stikke fingrende ind træls når de lige har fået pate derind


  • #2   7. jan 2007 ej hvor sjovt hihi mine katte snakker tit og fortælle hvornår de vil ha vand og hvornår de ska ha hjælp eller at jeg ska komme og hente dem ihh de tror jeg er tjener hihi

  • #3   7. jan 2007 lundkvist undskyld meen ikk alle profiler fortæller de hersens sjove ting.. jeg sletter ikk tråden....
    i skriver bare løs....


  • #4   7. jan 2007 hehe jaa har været inde og kigge på alllllllle dine missere de er dejlige hihi.. ka godt forstå du ik skriver hehe det ville godt nok ta langtid hvis du sku ha alle igennem

  • #5   7. jan 2007 Alrune: Alrune er den største hyggefis jeg nogensinde har mødt! Og den frækkeste ^^ det er umuligt at lave noget herhjemme uden at man har en Alrune hængene, som blander sig smiley Så sent som idag, lå Alrune så sødt og sov, og kæresten havde besluttet at der skulle ordnes kattebakker. Han gik igang (jeg læste i en bog) og 2 sek efter lød det fortvivlet fra ham: "jamen hun lå jo lige os sov! hvordan fanden skal jeg tømme kattebakken, når hun angriber skovlen?" Det samme når hun ser snørebånd osv osv.

    Røskva: Røskva er kort og godt en piller. Hun PILLER i alt! Jeg kan lægge et stykke papir foran mig og sætte mig til at læse en bog.. 2 min efter hører jeg papiret lige så stille bevæge sig henover bordet. Så ved jeg at Røskva med sin lille pote sidder og piller ved det. Alt skal pilles igennem og alt skal undersøges. Vors tæer, vores tøj, planter, legetøj osv. Hun er den største piller jeg kender ^^


  • #6   8. jan 2007 Mitzi: Mitzi er en rigtig efterfølger og vil helst nusses og snakkes med hele tiden:) så snart jeg kommer hjem render hun mig konstant i hælene, og bliver ved med at miave til jeg har taget hende op og sagt "rigtigt goddag"....hun er med overalt, og går også i seng når jeg gør det, ja hun går endda med på toilet, hvilket godt kan være lidt træls...men man kan jo ikke stå for hende:).

    Mono: Mono er en rigtig kæle-kat. Hun elsker at blive redt, og smider sig straks ned på ryggen med alle 4 poter i vejret hvis man nusser hende på maven...og her kan hun så ligge uendeligt:) hun er meget tålmodig, især overfor børn og jeg har aldrig set hende "få nok"...altså slå ud med poten, eller andet!


  • #7   8. jan 2007 Satine er begyndt at blive en hun hun kommer løbende med sin pind og ligger den foran mine fødder også skal jeg kaste den så henter hun og sådan bliver hun ved og ved.
    ellers er hun en rigtig prinsesse hun styre hele huset hun miaver når hun sakl have rent vand og hun sover i sengen mellem min kæreste og mig bare så vi ikke ligger for langt væk til at nusse hende begge to.


  • #8   13. jan 2007 Jeg har to ekstrem søde killinger på 5 mdr.

    Den ene(Tonser) er en tortie/sort der er lidt tyk men meget kælen. Hun er min tro efterfølger hver morgen smiley
    Hun er altid tilstede selv om der er folk hun ikke kender. Dog har hun en dårlig vane med ar dryppe lidt i vasketøj og dyner, men det er først blevet slemt efter hun er blevet sterilliseret i onsdags. Hun elsker især også sin søster Piv som er den dominerende af de to

    Den anden(Piv) er en tortie/hvid med mønsteret Bicolor.
    Hun er meget fin og smart. Og til forskel fra Tonser, er hun slank og holder sig kun til et menneske ad gangen. Hun gør meget hvad det passer hende.
    hun har en dårlig vane med at rode i jord fra hendes kattegræs, men ellers er hun dejlig velopdragen.
    Hun er lidt streng engang imellem når Tonser er træt og bare vil sove, er Piv altid i legehumør, og holder gang i Tonser.

    Elsker de katte. De betyder så meget for min hverdag !!


Kommentér på:
hvordan er jeres kat???

Annonce