233 visninger
|
Oprettet:
Nu rejser de snart {{forumTopicSubject}}
nu rejser mine små killinger snart hjemmefra. Sikke tomt der bliver. Ingen små killinger som kravler op af ens bukseben eller ligger og putter sammen med en under dynen. Jeg kommer godt nok til at savne dem.
Men heldigvis ved jeg at de begge to får super gode hjem.
Så et spørgsmål til jer kloge mennesker. Hvordan vil missemor reager når de lige pludselig er væk. Hun holder rigtig meget øje med dem stadigvæk og de får også en tår babs stadig væk.
Knus Anja
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Jeg kan forstå at de kun lige er omkring 2 mdr. gammel. Nu er det vel ikke planen at de skal hjemmefra lige om lidt ??
De sidste 4 uger (altså indtil de er 12 uger gamle), lærer killingerne utroligt meget og det vil også være der, hvor mormissen begynder at afvise dem stille og roligt.
Hun vil muligvis kalde de første dage, men hvis du afsætter dem en ad gangen, således hun vænner sig til at de forsvinder, så vil hun hurtigere komme sig over "tabet" af dem.
Annette
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Men det andet jeg skrev, er stadigvæk lige så relevant i forhold til mormissen og killingerne.
nov 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 22 Svar: 82
Ja de flytter først til febuar. Men jeg vil jo gerne gøre det så smertefrit for missemor så muligt. Så derfor at jeg spørger allerede nu..
Nu rejser de snart