307 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Når mine indekatte skal ud.?? Når mine indekatte skal ud.??
Jeg har for første gang i mit liv prøvet at mine 2 nye killinger ikke har fået lov til at være ude endnu.
Den ene var jo vildkattekil. da den flyttede ind her, så skulle de lige kastr, begge 2. Så synes jeg at det ikke har været vejr til det.
Så når jeg nu engang får taget mig sammen, hvad kan jeg så forvente.
Vil det være nemmere at lære dem at komme hjem og holde sig tæt på huset, eller vil de ha sværere ved det endt hvis de havde været 12 uger.
De er begge blevet kanon fede af det indeliv de har levet de er vel nu 7 mdr.
0 synes godt om
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 583
Hej så længe.
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 5 Emner: 24 Svar: 79
sep 2006
Og så er det ikke lige sagen at sidde ude.
Er bekymret for om de vil følge med den store hvide kat, når han går sine ture. For så kan de jo nemt komme ud i noget som de måske ikke kan klare.
Hvis det bare var de 2 unge fyre. Så kunne jeg nok være mere sikker på at de ville blive i have og så langsomt bevæge sig længere væk.
Men Snow, har har jho sine ture som han bare teger af sted på, og så følger den unge sikkert med ham.
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.048
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 210
sep 2006
Men nu er jeg blevet en forsigtig halvgammel hønemor. GGGG.
Men som sagt når dørene ikke er lukkede det halve af året så kommer den tid jo hvor de skal ud.
Og som skrevet, har jeg ingen ide om det er lettere eller sværere for dem at begå sig, jo ældre de bliver.
Men jeg kan læse at her flere, som venter til killingerne er blevet store og måske mere fornuftige.
Men så tænker jeg jo også på alle de andre katte på vejen, Vil de ikke ha lettere ved at sige goddag til et par store killinger end til voksne katte.
Når mine indekatte skal ud.??