2.628 visninger
|
Oprettet:
Min kat vil ikke kæle {{forumTopicSubject}}
Min ene kat er ikke så vild med at kæle og i det hele taget at være tæt på i alt for lang tid. Den anden er helt ovre i den anden boldtgade og kan slet ikke få nok. Den bliver altid liggende, når man tager den op, hvorimod Mille for det meste hopper ned efter 10 sek.
Jeg ved godt, at der, som ved mennesker, er forskellige personligheder i kattene.. Men er der noget, der måske har nogle gode idéer til, hvordan jeg kan gøre Mille lidt mindre sky?
Vh. Mie
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 141
aug 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 45 Svar: 106
Min kat har heller ikke altid lyst til at kæle når jeg har. Han kommer for det meste selv men det gør han så også rigtig meget
Som de andre siger gi den al den kærlighed du har i dig.
Nu kender jeg ikke historien med dine katte, men måske føler den sig en smule udenfor? Også har den taget lidt afstand.. se om det med kærlighed og opmærksomhed ikke hjælper.
For at tænke i ekstremer kan det jo også være der er noget galt med den? Eller har den altid været sådan? Har noget ændret sig i dit hjem. Det kan også ændres kattens adfærd...
Eller måske som du selv siger så har den bare ikke personlighed som din anden kat der vil være hos dig hele tiden...?
Hilsen Tine
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 56 Svar: 414
- Mie
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
trixie derimod, hun er en ægte hængekælemis, hun vil nusses hele tiden og er et rigtigt hængetræ
jun 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 4
skal man bare accepter at de ikke har lyst?
for vil da heller ikke tvinge ham!
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 56 Svar: 414
Måske er den bare af en anden natur, eller måske har den oplevet noget mens den var helt lille, som har rodfætstet sig i den...
Min kat vil ikke kæle