{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.628 visninger | Oprettet:

Min kat vil ikke kæle {{forumTopicSubject}}

Min ene kat er ikke så vild med at kæle og i det hele taget at være tæt på i alt for lang tid. Den anden er helt ovre i den anden boldtgade og kan slet ikke få nok. Den bliver altid liggende, når man tager den op, hvorimod Mille for det meste hopper ned efter 10 sek.
Jeg ved godt, at der, som ved mennesker, er forskellige personligheder i kattene.. Men er der noget, der måske har nogle gode idéer til, hvordan jeg kan gøre Mille lidt mindre sky?
Vh. Mie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat vil ikke kæle
  • #1   24. jan 2007 give hende utrolig meget opmærksomhed.

• #3   24. jan 2007 Man skal også huske at katten "er sin egen"
    Min kat har heller ikke altid lyst til at kæle når jeg har. Han kommer for det meste selv men det gør han så også rigtig meget smiley
    Som de andre siger gi den al den kærlighed du har i dig.
    Nu kender jeg ikke historien med dine katte, men måske føler den sig en smule udenfor? Også har den taget lidt afstand.. se om det med kærlighed og opmærksomhed ikke hjælper.
    For at tænke i ekstremer kan det jo også være der er noget galt med den? Eller har den altid været sådan? Har noget ændret sig i dit hjem. Det kan også ændres kattens adfærd...
    Eller måske som du selv siger så har den bare ikke personlighed som din anden kat der vil være hos dig hele tiden...?

Hilsen Tine

• #4   24. jan 2007 Tak for jeres kommentarer. Nu har jeg ikke haft kattene i mere end en halvanden måneds tid. Jeg fik dem, da de var 11 uger. Min kæreste og jeg prøver så vidt muligt at give dem lige meget kærlighed og opmærksomhed, men Mille virker bare lidt sky. Der er heller ikke hende, der går mest til den, når de leger... Malou er dog ikke ond ved Mille, - Mille holder sig bare lidt mere tilbage. Det virker som om, at Malou (den kælne kat) hviler lidt mere i sig selv og ikke er så bange af sig. Men jeg ved jo selvfølgelig ikke, om der kan have været sket noget med Mille, mens de var helt små. Men jeg vil prøve at følge jeres råd og give Mille lidt ekstra kærlighed smiley
    - Mie

• #5   24. jan 2007 daffy er heller ikke verdens største kælemis, han kommer engang imellem og vil kæles med i 5 min, og ellers går han bare og passer sig selv, vi snakker dog med ham og nusser ham tit og ofte, men det er nu sjældent han finder sig i det.
    trixie derimod, hun er en ægte hængekælemis, hun vil nusses hele tiden og er et rigtigt hængetræ

• #6   24. jan 2007 jeg har samme problem med min kat!

skal man bare accepter at de ikke har lyst?

for vil da heller ikke tvinge ham!

• #7   24. jan 2007 Jeg vil prøve at være ekstra kærlig nu... Men man skal vel også passe på, at man ikke skræmmer katten endnu mere væk ved fx. at holde den fast, når den gør tegn på at ville hoppe ned.
    Måske er den bare af en anden natur, eller måske har den oplevet noget mens den var helt lille, som har rodfætstet sig i den...

Kommentér på:
Min kat vil ikke kæle

Annonce