446 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

2 nye i flokken... 2 nye i flokken...

Ja, nu skal jeg så heller ikke have flere katte... *g*

Jeg svarede igår på en markedsannoncen herinde om en NFO hunkat, der søgte nyt hjem...
Jeg fik nummeret til hende, der har katten nu, som er blevet meget syg, og slet ikke kan trække vejret mere når kattene er der...

Jeg fik en rigtig lang snak med hende og vi kom frem til, at hun faktisk havde en mere, som også skulle ha et nyt hjem... og om jeg kunne tage begge 2, så de ikke skulle skilles...

Ja, lang historie kort, så tager jeg til Kbh idag for at hente de 2 katte...
Håber da jeg gør det rette... ved godt jeg har 6 katte i forvejen... men vi har jo også god plads nu, og mangler kun at købe stolper ind, før jeg kan begynde på at bygge løbegård...

Heh... ja, jeg er sikkert skør... men i det mindst er det skør med katte... smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 nye i flokken...
  • #1   2. feb 2007 Dejligt... glæder mig til at se fotos af dem.
    Og er vi ikke alle mere eller mindre kattetossede herinde smiley

• #2   2. feb 2007 Ann Resen D

Hmm... jo, det kunne der faktisk godt være noget om... *g*

• #3   2. feb 2007 hye.. har allerede skrevet til dig at det er super gjort.. har virkelig tænk og tænk på hvem der ville overtage den lille pige.. efter jeg blev spurgt om jeg ville formidle det vidre til jer herinde på kg. Men det er dejligt at vide, at den syge pige, nu kan få ro i sindet med hensyn til hendes katte... smiley

kram fra mie

• #5   2. feb 2007 Hvor er det spændende.Jeg så godt inde i markeds annoncen, at du havde skrevet, at hun havde fået nyt hjem (hos dig). Og at du så tager den anden med også,så de ikke skal skilles, syntes jeg bare er rigtig dejligt og flot gjort af dig.

Jeg glæder mig super meget til at se dem begge herinde
    ...smiler. Er de begge norsk skovkat, eller er det kun den ene af dem?? Hvis ja, hvad er den anden så for en??
    Vi ønsker dig rigtig meget held og lykke med dem..

• #6   2. feb 2007 Dejligt at høre Julie, og tillykke med dem... Ja, jeg glæder mig også til at se dem.....

• #7   3. feb 2007 De er begge Norske Skovkatte...

Puha, det var godt nok en lang dag igår, men de 9 timer på farten var det hele værd...
    De er rigtig søde begge 2, og har taget det meget pænt at komme ind i et nyt hjem...

Emma, som er hunkatten gemmer sig godt nok lidt, men hun har også været ude og snuse til omgivelserne...
    Luci, hankatten, er mere nysgerrig og har været hele turen rundt... Han prøver også allerede at lege med Chenu...
    De andre tager lidt afstand fra dem lige nu, men også på en pæn måde... De kikker bare på hinanden og ser det lidt an, indtil en af dem går...
    Det er kun Cleo, der knurre af dem, så håber det bliver bedre om nogle uger... smiley

Opretter dem senere idag, når jeg har fået nogle nye batterier på kameraet...

• #8   3. feb 2007 Har lavet et fotoalbum indtil videre... de er godt nok svære at få billeder af...

http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1003

Kommentér på:
2 nye i flokken...

Annonce