1.838 visninger
|
Oprettet:
Mine katte sviner med maden {{forumTopicSubject}}
Jeg har et lille problem, og det er, at både Walter og Carlo (mest Walter) kaster med maden ved madskålen. Og når skålen er tom og der ligger mad ved siden af skålen, så er det som om at de ikke gider at spise mere af det, og så miaver de. Jeg lægger det mad de har kastet på gulvet op i skålene igen, også spise de det igen...
Er der nogen der ved hvad pokker det betyder når de har denne adfærd? Er det normalt? Hvad kan jeg gøre for at maden bliver i skålene?
Håber der er nogle af jer herinde der kan svare mig på det...
(Skal lige siges at de har hver deres madskål og samme skål til vand)
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
GGGGG nej spøg til side.
Nogle katte leger med maden. En af mine katte gør en gang imellem og jeg lader ham gøre det, så længe det ikke sviner for meget ;-)))
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.582
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 946
Tak for jeres svar
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 946
Jeg kan godt følge dig i det du siger, men sådan som tingene ser ud, så tror jeg ikke det er smart at skifte produkt lige nu, da det ikke er mere end 1 uge siden jeg har købt nyt foder til dem (fra samme mærke).
Men tusind tak for det gode råd.
Knus Sanne A
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.048
eller så er hun så nysergi for hvad der sker omkring hende, hun ikke kan holde hovedet stille når hun spiser, også flyver maden omkring xD
altså ja, væn dig til det :b det har jeg, har jo også haft hende næsten 10 år 8)
Mine katte sviner med maden