1.563 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 81 Svar

Genudsætningskat. Genudsætningskat.

Hej.
Er der nogen herinde der har genudsætningskatte ??
Vi har nemlig opdaget der bor en kat i vores "stald" som bestemt ikke er vores.
Vi har kun set måsen af ham når han flygter.
Vores egne 2 er upåvirkede af hans tilstedeværelse.
Har sat ham op med mad, vand og et varmt sted at sove (se billede- han har siden det er taget fået en foderautomat der kan både mad og vand så vi ikke "forstyrre" ham hver dag).
Han er bestemt sky og det er først i denne uge vi har fået mere syn for hvem der boede i stalden. Vi har set en hale og ryg af og til, men troede faktisk ikke han boede der. Tidligere ejer af huset har efterladt et syndigt rod der hvor han holdt til og det er der først blevet ryddet ud i nu.. men vi tror han har været her længe. Ingen af ejendommene omkring os kender ham som en del af deres gårdkatte hold.

Nu har vi så kontaktet kattens værn. Desværre har vores kommune ikke indfangningsaftale så vi betaler selv for det. Men der er aftalt indfangning.
Vi har så aftalt at vi tager mod ham hvis han er sund og rask.
Vi bor langt ude på landet og vores egne 2 missere har accepteret hans eksistens.

Er der nogen herinde der har gode råd?

Vores egne er forsikrede - vil det være en ide at tegne en på ham ? Eller skal man bare gøre kort proces ved sygdom (husk han ikke er håndterbar.) ?

Billedtekst : Vinduet i baggrund gik i en storm i vinteren sidste år
og vi tror han har søgt ly der, og så fundet ud af at det var et ok sted at bo.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Genudsætningskat.
  • #1   1. dec 2017 De eneste billeder vi har fået af ham..

profilbillede
  • #2   1. dec 2017 2

profilbillede
  • #3   1. dec 2017 Jeg ville få ham testet for FIV og FELV, neutraliseret og vaccineret under bedøvelse. Og så ville jeg lade det være op til ham, om i må komme til ham yderligere.

Jeg personligt har det nok sådan, at en vildkat nok ville være bedre tjent med at blive aflivet, når/hvis han bliver alvorligt syg, da man ikke kan give medicin, tilse katten osv, hvis den skal have medicin.

• #4   1. dec 2017 Det er jo derfor han skal indfanges i samarbejde med kattens værn. Altså at han skal vaccineres, testes, øremærkes og kastreres.

• #5   1. dec 2017 De tester bare ikke for FIV og FELV. Har han det, kan han i værste fald smitte dine egne.

• #6   1. dec 2017 det siger de de gør...

• #7   1. dec 2017 Dejligt i vil give ham et hjem, altså selvom han nok selv mener det har været hans hele tiden smiley
    Jeg er sikker på at han kan få et godt liv med den startpakke i giver ham, og det er bedre end det han ellers ville få, og som du siger kan han ikke håndteres, så ved synlig og uoprettelig sygdom vil et sidste farvel ved dyrlægen eller ved hjælp af en jæger, nok være den bedste plan.

• #8   1. dec 2017 har arbejdet for kv i flere år, og vi havde indimellem genudsætningskatte, som skulle passes efter dyrlægebesøget. ærligt talt så ved jeg ikke hvorfor vi havde dem, for det var vel 1 om året, og der bliver genudsat flere end bare den 1 ene

og jo kv tester for aids og leukæmi.
    man skal så lige have i baghovedet at hvis de har en af dem, ja så er det kun en aflivning. desværre er det meget få internatter som gør det..
    og netop genudsætningskatte burde testes. de er i stor farer i forvejen
    men endelig også bare fru hansens, burde blive det. har set tilfælde af aids og leukæmi som har ramt almindelig huskatte.

gode råd: tjaa tag det stille og roligt.
    oftes bliver de fleste lidt mere tamme. de vil bedre acceptere at man er i dens område. den bliver nok ikke tam på den måde som dine andre katte er.

jeg må ærlig talt melde pas når det kommer til evt sygdomme. jeg mener at man kan ringe efter kattefangeren, og så går det den vej. den vil så bare få depotmedicin, så det er ikke sådan at man skal til at give den piller. Men oftes er det jo ikke katte som fejler en hel masse

jeg har selv en som jeg også vil have genudsat.men jeg har været lidt i tvivl da han er en ældre kat.

• #9   1. dec 2017 Depotmedicin hjælper langt fra på alt !!!

• #10   1. dec 2017 det kan bruges til meget
    jeg har fået det flere gange til mine, til forskellige sygdomme. gider ikke at få en stresset kat hver gang der er noget godt. ikke alle mine er lige nemme, og så er det nemmere med depot. ja det kan tage lidt længere tid om at virke, men har ikke oplevet at det ikke virker

• #11   1. dec 2017 Jeg har også prøvet depot. Nogle gange med held og andre gange uden effekt. smiley

• #12   3. dec 2017 Altså vores plan er som følger:

Er han gammel (vi tænker han er voksen men ikke gammel gammel..) /er syg/ har skader der kræver behandling(tror vi umiddelbart ikke) eller f.eks skal have rykket alle tænder ud eller lign så er stopper det nu.

Er han ok, rask og i stand til at leve som "gårdkat" uden kontakt får han lov at leve.

Det bekymre mig lidt at vi ikke har set ham før og ved han har været her, og nu ser vi ham pludselig..
    Efter vi er begyndt fodring flygter han stadig, men ikke i sanseløs panik mere.. tænker han har fået lidt ro ved at få mad.. men må indrømme jeg er spændt på hvad det ender med..

• #13   10. dec 2017 Status: Totalt sejr. Så h*m ud af vinduet idag og stod og kiggede på ham , han sad med siden til måske 10 meter fra vinduet og så mig ikke. Så tappede jeg en lille smule på ruden (havde vinduet åbent) og snakkede til h*m. H*n blev siddende og kiggede mig direkte i øjnene. Så rejste den sig og gik 3-4 meter tættere på mig og satte sig ganske roligt og lyttede til mig. Så kom naboen ned af markvejen i sin bil og h*n løb. Men hey - totalt succes smiley

• A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
    #14   19. dec 2017 Med mennesker som Dig/Jer i nærheden skal han nok blive tam - det kommer bare til at tage lang tid, men det virker til, at han bor det HELT rigtige sted smiley

En virkelig heldig kat!

De allerbedste hilsener

• #15   19. dec 2017 Årh det var sødt skrevet. Vi gør hvad vi kan ihvertfald.

Der er sat en haster sag på den på kattensværn..

• A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

#16   19. dec 2017 Venter spændt på flere nyheder - som f.eks. om det er en "dame" eller en "herre" smiley

De allerbedste hilsener

og

RIGTIG GLÆDELIG JUL

• #17   20. dec 2017 Har lige taget dette billede af "Ghost".

Den ene af vores egne sidder 3 meter derfra. Men ingen lyd og begge virker forholdsvist afslappede....og han/han flygtede da jeg åbnede vinduet, men stoppede op og vendte sig da jeg kaldte (det er der billedet er taget) og stod og kiggede inden den tog flugten ..

Vores egen fortsatte med den jagt den havde gang i. Det tyder ihvertfald på at de er nået en forståelse..

profilbillede
  • #18   20. dec 2017 var lige inde og lege lidt med dit billede
    og umiddelbart vil jeg mene at du har en dejlig hankat. syntes nemlig at den har nogle pæne kæber.
    ja den tager på men det kan lige så godt være god mad, og det er fast mad når den har brug for det.

men smuk er den smiley

• #19   20. dec 2017 Det bliver sjovt at se ihvertfald for jeg får en feminin energi synes jeg. Men er i tvivl og så Går vi og snakker om at den ikke helt opfører sig som en vildkat , men måske snarre en tamkat der er blevet dumpet og har været på egen pote nogen tid..

• #20   20. dec 2017 ja det lyder ikke mærkeligt. desværre er det jo en nem måde at slippe af med killinger på

på den måde har jeg også fået nogle katte igennem tiden. kan ikke nænne at de bare skal gå for lud og koldt vand. så de bliver inviteret indenfor hvis de vil.

• #21   20. dec 2017 Det sjove er det slet ikke virkede til at der var spændinger mellem den og vores egen. Og guderne skal vide de hader vores nabos kat med alt hvad de har i sig..men den der.. der sad hun bare og da jeg åbnede vinduet fortsatte hun bare med den jagt hun havde gang i.

• #22   20. dec 2017 det har jeg også prøvet
    har et par stykker som ikke lige er til nye katte. Men da Krumme "flyttede" ind i vores have, ja så var det lige meget. han sad ellers pænt ved siden af dem, når de sad i løbegården. det har nok været den nemmeste samsætning jeg har prøvet. især når man tænker på at Krumme var omkring 8 mdr da han flyttede ind.

• #23   22. dec 2017 Nu bliver det spændende!

Denne kat er savnet 6,5 km fra os. Han har været på egen pote siden oktober. Men han er øremærket og chippet, så nu bliver det interessant når "vores" går i fælden.

profilbillede
  • #24   22. dec 2017 det kan godt være den smiley

• #25   22. dec 2017 # 23 Aftegningerne ligner. Kan ejer af den efterlyste kat da ikke selv komme ud til jer og prøve at kalde den til sig?

• #26   22. dec 2017 Tinka: det er prøvet. Men som KV siger så har han været på egen pote længe og er muligvis bange , han trykker sig ihvertfald . Men han er både øremærket og chippet så er det ham finder vi ud af det. smiley

• #27   23. dec 2017 det har jeg også prøvet at skulle fange. det var tilmed en genudsætningskat, som var øremærket. ejeren havde prøvet at kalde katten til sig. men det havde katten ikke lyst til
    her var sidste metode også en fælde. det tog så bare 3 mdr inden han smutte i. fik da fanget en masse andet, flere katte, pingsvin, måge mm
    da katten endelig gik i, mente ejeren ikke at det var deres kat alligevel, så jeg måtte bare lade katten gå. har så ikke set katten siden.
    men skal nok krydse finger for at det er en ejerkat

• #28   23. dec 2017 Ham der savner så sin kat virkelig meget så håber håber håber det er hans..

• #29   23. dec 2017 man kan jo godt forstå ham. det må være en tidlig julegave.så må kv jo bare se at komme ud til dig. så I kan få det afsløret.
    men det skulle da være utroligt hvis der i din område skulle være to katte som ligner hinanden SÅ meget. kunne forstå hvis det var en gråstribet, for dem er der jo mange af. Men en hvid kat med så få sorte aftegn, ja dem er der jo ikke mange af. Også det at den du har og den som mangler sit hjem, begge er til den tykke side.
    krydser finger for at det er den savnede kat

• A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

#30   23. dec 2017 Jeg TROR ikke det er den samme kat: På Dit billede 2 kan jeg se en sort aftegning på kattens højre side, hvor det sorte går midt ned på siden af katten - dén kat, der savnes 6½ km borte har tilsyneladende IKKE en aftegning dér...

De allerbedste hilsener
    og
    RIGTIG GLÆDELIG JUL

• A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

#31   23. dec 2017 Din kat har vist IKKE en sort aftegning på højre skulder - det har den savnede kat 6½ km borte...

Lad være med at fange missen i en fælde, hvis den IKKE ligner den savnede...

Der er stor risiko for, at den mister tilliden til Dig, og hvis den alligevel ikke kan komme hjem, hvor den hører til, synes jeg det er bedre at opbygge mere tillid!

De allerbedste hilsener
    og
    RIGTIG GLÆDELIG JUL

• #32   24. dec 2017 AI: Katten bliver indfanget. Jeg skal ikke have en kat rendende jeg ikke ved om fejler det ene eller det andet. Jeg kan ikke komme til den på andre måder og mine egne skal ikke lade livet for en vildkat kan dø af alverdens dårligdomme i fred. Så hellere hjælpe den på vej og redde vores egne.
    Og skulle den være drægtig er det endnu mere vigtigt den indfanges.
    Den sidste vildkat jeg brugte fælde til er her stadig 16 år senere og ligger på sofaen ved siden af mig i skrivende stund ,så tænker det går nok smiley

Når det så er sagt er jeg ret sikker på at det sort du ser fra en kæde på en cykel der bor i "stalden" han pt. bor i - for den havde den ikke i starten.

• #33   25. dec 2017 du gør det rigtige

og jeg er nu rimelig sikker på at det er samme kat.
    især tykkelsen..

• #34   3. jan 2018 hvordan går det ?

• #35   4. jan 2018 Fremad. Fælden kommer imorgen. Der har været lidt ventetid grundet jul og nytår.

• #36   4. jan 2018 så må vi se om det er ejerkatten
    krydser finger for at det er den. så kan det hele ende lykkeligt smiley

• #37   4. jan 2018 Årh det håber jeg også. Hende med fælden anbefalede at vi gav ham weekenden over med fælden uden at den kan klappe så han bare spiser i den og vænner sig til den og så mandag morgen sættes den til mellem 7 og 14 og så må vi se om han går i .. Den kommer kun til at være "smækkende" i dag timerne for at han ikke skal stå i fælden i lang tid.

• #38   7. jan 2018 Så har fælden stået der i 1 døgn. H*n spiser fint i den så tænker ikke vi får et problem med det imorgen. Tror han går i som han skal.

Ååååh har bare ondt i maven over det.. et eller andet sted føler jeg det som et svigt. Min fornuft ved godt at det er det eneste rigtige, men mit hjerte skriger om at det er synd han skal blive stresset/bange osv. men igen.. det er sgu også synd hvis h*n er skide syg eller blevet væk fra nogen der elsker ham/hende.

Vi prøver at gøre det med minimalt stress, men for faaaaaan.. hvad med min stress smiley

• #39   7. jan 2018 det er aldrig sjovt at se en kat i en fælde. for de flipper ud. derfor er det vigtigt at man hurtigt kommer et tæppe hen over den. sådan at det bliver helt mørkt

dig... det er lidt sværre. det er lidt sværre at putte dig ind i et tæppe smiley
    du skal så "bare" tænke at katten får det bedre.hvis vi er heldige så kommer den hjem til ejeren.
    og hvis den er herreløs, så lever de et hårdt liv. Og det er ikke et godt liv.
    har mødt en del herreløse, især i forbindelse med kv. det er ikke altid at de har haft et lige godt liv. ikke engang selvom at de har boet i stalden/garagen/mm hos folk som ville gøre det godt for dem. det værste syntes jeg at de risikere nogle sygdomme som man ikke kan gøre noget ved.
    så jeg tager hatten af for dig smiley

• #40   8. jan 2018 Tak. Helt sikkert at vi allerede har højnet hans/hendes liv en del, med kassen den har fået at sove i osv. Men stadig vil gerne være sikker på at han ikke er syg.
    Vi har shoppet lidt i dag for at gøre livet bedre for ham/hende når/hvis den kommer tilbage. Ellers får vores egne glæde af det.
    Vi har købt en foderautomat med plads til både vand og foder og en varmelampe som kommer til at være tændt om natten (10 timer) (med rødt lys) indtil der er 10 grader om natten.
    På den måde skulle vi da være sikre på at livet bliver lidt bedre. Særligt hvis den kommer retur i "fikset" tilstand.
    Kommer den ikke tilbage skal vi nok få brugt begge dele alligevel. smiley

Nu har vi jo ikke boet her så længe og vi hældte bare ting ind derude da vi flyttede ind, men vi regner med at rydde godt ud derude til sommer og så evt. sætter vi en lem i den rude der er gået i stykker.
    Men ved ikke helt hvordan vi skulle præsentere den for ham/hende.. vi kan jo ikke vise Ham/hende hvordan den virker..

profilbillede
  • A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

#41   8. jan 2018 Alle tiders!!!

Sæt noget i klemme i kattelemmen nogle dage, så skal katten nok lære at åbne lemmen selv, hvis I gradvist gør åbningen mindre og mindre smiley

De allerbedste hilsener

• #42   10. jan 2018 ARGH !!! FUCK!!!! Er blevet tørret af en vildkat! Den har været i fælden, spist maden, men har undgået at udløse den. "#¤%&/() Fint. You won the battle - Trust me - i will win the war!

• #43   10. jan 2018 det er p.. træls når det sker smiley

• A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

#44   11. jan 2018 Men er absolut IKKE ualmindeligt!

RIGTIG GOD JAGT smiley

De allerbedste hilsener

• #45   11. jan 2018 2 - 0 til "spøgelset" smiley

idag knak snoren på fælden. KV damen mente "nogen" har gnavet den over smiley smiley

Hun kom og lavede fælden og vi er klar igen mandag.

• #46   11. jan 2018 det er altid meget sjovt at skulle fange misser
    da jeg skulle fange en hos mig, fangede jeg måger, pingsvin, andre katte og krager.
    foderet forsvandt men det viste sig at være mus.
    prøvede også at fælden klappede uden nogen var i. tror også at det var mussene.

så jo det er altid meget spændende.
    men held og lykke smiley

• #47   12. jan 2018 Måger ligefrem smiley

Vi har sat film på igen, og han går ind i fælden uden problemer. Så vi krydser..

I skrivende stund spiser han..

profilbillede
  • #48   12. jan 2018 vi må krydse finger for at han snart bliver siddende i fælden

jep en måge. den blev godt nok p... sur. den har været vant til at spise tørfoder hos naboen. Og det var her at fælden stod. den blev da bare sluppet fri. tjekkede fælden hver 15 min når den stod åben

• #49   13. jan 2018 Vi tjekker den også tit.

Her et par billeder direkte fra fælden.

profilbillede
  • #50   13. jan 2018 Et mere..

profilbillede
  • #51   17. jan 2018 Fanget. Her i kattensværns bil.
    Desværre hverken chippet eller øremærket så det var ikke Coco der var efterlyst. ØV!

• #52   17. jan 2018 .

profilbillede
  • #53   17. jan 2018 øv øv
    men ellers ser den da fin ud

• #54   17. jan 2018 Status pt. fra dyrlægen. Fin fin hankat på knapt 4 kg. (han er blevet fodret her i 2½ måned så kan kun gisne om hvad han vejede da vi opdagede ham smiley ) ingen anmærkninger på tænder, krop , blod eller lign. så rask. Han bliver vaccineret, tatoveret, kastreret og kommer retur imorgen.. Der får vi mere info om anslået alder osv. smiley

Han var overhovedet ikke bange i fælden, og snusede til mine fingre gennem tremmerne og da hun stak scanneren ind i fælden var der ingen reaktion andet end han kælede den lidt. Tror altså han har været i hænder.

• #55   17. jan 2018 det har han helt sikkert
    oftes er tamkattene mere rolige når de bliver fanget.imens vildkatte er mere sure.

men det er da godt at han er sund og rask, når han nu er en flot mis.
    godt at du vælger at tage ham retur smiley

• #56   17. jan 2018 Ja har knapt en hektar mose, og vores nabos majsmark og der hvor han fodre vildt støder op til, og vi er blevet enige om at han har fået ansættelse som musefanger og som løn husly og mad.

Så må vi se om han vælger vores venskab eller ej.

• #57   17. jan 2018 det lyder jo som et drømmejob for den lille herrer smiley

• #58   18. jan 2018 Så kom han retur. Han blev sluppet ud og galoperede ned i sit skjul ved marken. Ringede og fik en snak med dyrlægen som siger at det er sjældent de får en virkelig vildkat ind, men de er ikke i tvivl om at han ALDRIG har været i hænder. Veterinærsygeplejerskens kommentar var "ja den hvide, han var godt nok sur " Så fint. Men nu er han sværtet i begge øre, har fået ormekur og vaccine og "snippet" så nu er resten op til ham.

profilbillede
  • A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

#59   20. jan 2018 Flot arbejde! smiley

Jeg håber vi får lov at høre mere om ham - hvis han altså returnerer til Jeres madskål, hvad han nu sikkert gør!

De allerbedste hilsener

• #60   21. jan 2018 Tror nu ikke vi ser ham igen smiley Men igen - vi prøver at indtage indgangsvinklen at uanset har han fået hjælp til at optimere det liv han ellers ville have haft...

• #61   22. jan 2018 Så kom han sgu! Han har været og spise 2 gange. smiley

• #62   22. jan 2018 de plejer altså også at komme retur igen. nu har de jo fundet et godt sted med mad og et sted at sove smiley

det er somregle kun lige i starten hvor de er p.. surer smiley

• #63   22. jan 2018 Ej men altså - jeg har haft så ondt i maven.. føler jeg har tabt 20 kg. Men kan jo ikke bebrejde ham...

• #64   22. jan 2018 sådan har min far det når vores Basse er væk en halv dag....
    basse er vores udekat, på 10+ år. han kan godt finde på at gå en tur på 1 til 2 dage.

han skal også neu. men vi har været lidt forsigtig med at få det gjort pga hans alder.

• #65   22. jan 2018 Ja det skulle jo gerne være slut nu - tror han var drøn fornærmet på os. Og fred være med det. Han stoler lidt på os og vi tager klodserne på ham.. så kan man jo godt forstå han er en kende skeptisk. smiley

• #66   22. jan 2018 man kan jo endelig godt forstå dem. tænk vi er så frække
    men nu er der jo ikke mere dyrlæge til ham

• #67   30. jan 2018 Tilbage i madskålen - her billede fra overvågningen. Nu med fin øretus.

profilbillede
  • #68   30. jan 2018 han ser da fin ud smiley
    det klær ham da smiley

• #69   8. feb 2018 Han ser bedre og bedre ud og har nu accepteret sin vand og foder automat. smiley (bordel lyset er fra hans varmelampe).

profilbillede
  • A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

#70   8. feb 2018 Hvor ER han altså en heldig kat!!!

smiley

De allerbedste hilsener

• A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

#71   3. aug 2018 Hvordan går det med Jeres dejlige ovennævnte tilløber?

Kan han "holde kulden" - varmelampen er vel for længst gået på sommerferie!?!

Er hans tillid til Jer blevet god igen?

De allerbedste hilsener

• #72   4. aug 2018 Ja han holder varmen fint, i stalden er der nu Mørkt og køligt så han sover der endnu. Han spiser der hver dag og får loppekur så han ikke er plaget af dem. Derudover har han også fået en ormekur.
    Han spiser her hver dag og forlader ikke rigtig matrikelen. Han er stadig ikke tam men han slapper mere af og tror nok han skal komme når han er klar smiley

• #73   4. aug 2018 Historien lyder lidt som min terrassevogter. Han blev også en helt anden da han blev fikset, testet osv. og han er blevet så tam, så jeg kan klippe hårtotter (pelsen filtrer).

Tålmodighed og omsorg, så skal I nok komme langt.

Tak fordi du tog dig af ham smiley

• #74   4. aug 2018 Vi har allerede maxi, hun var ligeså vild da hun kom til. Det er 17 år siden og hun sover i sengen hver nat og fik for et par måneder siden taget blodprøver uden bedøvelse. Så vi skal nok blive enige en dag ham og os. Vi har tid nok smiley

• #75   11. feb 2019 I får lige en update på ham, han bor her stadig og er meget mere hjemme end ude. Han trives vidst i bedste velgående smiley

profilbillede
  • #76   11. feb 2019 Det ligner bestemt heller ikke, at han lider nogen nød smiley

• #77   11. feb 2019 han ser ud til at trives smiley

• #78   3. jun 2019 Vi har her til aften sagt farvel til Ghost. Vi kom hjem til han lå udenfor, lam i bagparten. Han var ramt af en bil og har kæmpet sig hjem. Gudskelov fik vi hjælp af dyrlægen der bor lige i nærheden og 1812 som stillede og hjalp os med transport. Han har været den fineste vildkat vi kunne have ønsket os. Nu bliver han begravet i haven, den del der er mose, hvor han regerede og hvor han elskede at være. Tak for din tillid lille fyr smiley 6 år fik du, de sidste 2 i vores liv. Håber du nød det, det gjorde vi. Fik først lov at rører dig her til aften, men vi følte alligevel du hørte til familien. Løb nu frit og hils på regnbuen ;(

• #79   3. jun 2019 RIP smukke Ghost smiley

• #80   3. jun 2019 RIP Ghost
    Og stort trøstekram herfra

profilbillede
  • #81   3. jun 2019 Godt han havde nogle gode år hos jer, RIP, godt i også kunne hjælpe ham her fre så han ikke skulle lide unødvendigt.

Kommentér på:
Genudsætningskat.

Annonce