{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Katte stress....? {{forumTopicSubject}}

Vi har 3 dejlige katte, sidste skud på stammen er Trold - en skøn lille main coon. Nu er vi så blevet bekymret for, om Tykmis har fået stress, han virker nervøs og kan ikke rigtig slappe af, han gider ikke rigtig blive kælet med og han er blevet strid i pelsen. Vi skal holde øje med om han overhovedet får noget at spise, da han viger fra madskålen når de 2 andre kommer til! Er der nogen der kender til problemet, eller har hørt om det før og hvad kan vi gøre for stakkels Tykmis?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte stress....?
  • #1   17. mar 2007 Hvad siger dyrlægen?

Er Tykmis (og de andre) neutraliserede?

Har I forsøgt at give Tykmis sin egen madskål? gerne lidt væk fra de andres?

• #2   17. mar 2007 Vi har ikke haft ham ved dyrlæge endnu - ville lige høre herinde om andre kendte til problemet! De 2 "gamle" katte er neutraliseret, men ikke den lille ny - endnu. Vi har 3 madskåle stående, men Trold vil spise af samme skål som Tykmis og Mille er den dominerende og vil bestemme.

• Sidsel Corell N
    Sidsel Corell N Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #3   17. mar 2007 Hej (: .

Jeg har lidt det samme problem med min hun kat ..
    Vi bor på første etage, og der er vinduer rundt om hele lejligheden. Det gjorde at min kat blev stresset og sindsyg. MIn kat var en lille en, og så kom alle de andre han katte og smed hende ud af vores lejlighed når vi ikke var hjemme, til sidst blev vi nødt til at få hende aflivet da hun blev helt mærkelig i hovedet og havde det dårligt.

Det lyder ikke som om det har noget med det at gøre.
    Men nu fik jeg så to nye katte så de kunne holde sammen, og den ene er ret dominerene, så en af mine nye spiste ikke fordi at min anden gik amok på hende når hun satte sig for at spise, nu har vi så 4 mad skåle i alt, pluds drikke skåle. Nu har hun det godt igen ( hende der ikke spiste).

Kommentér på:
Katte stress....?

Annonce