{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.413 visninger | Oprettet:

Kat på bordet?!?! {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg har en killing på de 5 måneder som er rigtig glad for vores køkkenborde -.-
Han ved udmærket godt at han ikke må være på bordene. Så snart jeg høre at han er listet der op går jeg selvfølgelig derhen og fortæller ham at det må han ikke, meeen nu er det sådan at han når at høre at jeg kommer så han når at hoppe ned inden når jeg at gøre noget smiley
Så jeg kunne virkelig godt bruge nogle råd smiley

Det skal lige siges at han har fri adgang til mad og vand.

Hilsen den lidt frustrerede katte ejer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat på bordet?!?!
  • #1   13. mar 2018 Du kan ikke pille naturen ud af katten. Det ligger til dem at søge i højden. Og selv hvis det skulle lykkedes dig at lære den det, så ved du aldrig, hvad der sker, når du sover eller ikke er hjemme. smiley

Der findes ingen mirakelkur. Tålmodighed, sæt katten ned, et nej og gentag 1000000 gange.

• #2   13. mar 2018 jeg har hørt at man evt kan lægge staniol på kanten af bordet, så katten får en masse dårlige erfaringer med at springe op netop dér? fordi den ikke kan få fodfæste...?
    har ikke selv problemet endnu, for min killing kan ikke hoppe så højt endnu, men han kan godt finde på at prøve at klatre op ad skufferne... slemme kat!

• #3   13. mar 2018 Jane, skal den så miste fodfæste, vælte ned og slå ryggen? smiley

• #4   13. mar 2018 den skal vel lande på fire poter? men nej, det er heller ikke noget jeg har prøvet, mener bare at have læst det. At den slår sig lidt een gang er vel ok. det er vel sådan de lærer at være lidt forsigtige? min killing er lige rigelig modig synes jeg, spadsergang på tørrestativet fx... går da aldrig godt smiley

• #5   13. mar 2018 Nej det er rigtigt og selvfølgelig kan man ikke rigtig gøre så de aldrig går der op, men jeg kan bare ikke huske at de katte vi havde da jeg var barn var så slemme til det smiley
    Han gør det nemlig rigtig tit, ikke kun bare en gang imellem.. Det er sådan at jeg kan have taget ham ned fra bordet og så måske sat mig i sofaen og så 5 minutter senere er han der igen smiley

• #6   13. mar 2018 Nej, for at en kat skal lande på 4 poter, så kræver det en vis højde, så den kan nå at vende sig i luften. Jeg har haft flere katte, der er kommet til skade ved fald fra bordhøjde. Blandt andet min kat på profilbilledet. Hun faldt ned af dommerens bord og landede på den ene skulder med et højt klask.

Og nej, det er ikke ok, at ejer gør noget bevidst, der kan skade katten.

• #7   13. mar 2018 du ser ikke mig give et sådan forslag en anden gang for jeg er selvfølgelig enig i, at man skal passe på de små pus.
    og de er jo forskellige... nogen synes nok bare at køkkenbordet er spændende... det har ikke noget at gøre med at være sulten smiley

• #8   13. mar 2018 Katte elsker at have overblik. Om det er fra køkkenbordet, det højeste skab eller om det er fra kradsetræet. Stedet betyder lidt mindre. Men ofte er der et køkkenvindue ved køkkenbordet, og er der noget, der er spændende, så er det vinduer. smiley

• #9   13. mar 2018 ... måske forklaringen på at jeg ikke tidligere har haft problemet. Jeg har jordens mest dødsyge gennemgangs køkken - mega lille og udsigt til stakit.... Og super udsigt fra vindueskarmene i stuen og værelserne. smiley

• #10   13. mar 2018 Ja selvfølgelig smiley
    Køkkenbordet er nok bare meget bedre end kradsetræet som i øvrigt går fra gulv til loft lige ved terrasse døren smiley
    Katte er nu sjove smiley

• #11   14. mar 2018 Vil lige korrigere, det med stanniol på køkkenbordet eller borde generelt er ikke for at katten mister fodfæste for det Gør den ikke, men fordi katte ikke bryder sig om at gå på stanniol og derfor vil hoppe ned igen.
    Desværre kan jeg så bare meddele at det virker ikke, jeg har en kats jeg har opgiver at lære det, eller hun ved det godt, men Gør det alligevel, for hende har det intet med udsigt at Gøre, for der er kun udsigt til væggen fra det køkkenbord, men hvorfor ved jeg ikke for hun stjæler ikke mad, hun Gør det bare fordi hun kan smiley
    Mit råd er opgiv og accepter og så bare husk at stille madvarer væk og tør køkkenbordet af, der er ingen mirakelløsning, nogle lære det andre Gør ikke..

• #13   15. mar 2018 hvis du har en dør ud til køkken så bare lad den være lukket smiley og når du er der ude så kan du bare lad den være open smiley

Kommentér på:
Kat på bordet?!?!

Annonce