{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Kat på bordet. {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Arnold er begyndt at gå op på bordene, hvilket han ALDRIG har gjort før.
Det begyndte for 3-4 uger siden, og er bare blevet værre
nu gider han dårlig nok af hoppe ned når vi opdager ham deroppe.
Siden han var killing har "kat på bordet" været forbudt.
Vi rydder op efter os, så der ikke er noget der står og frister, men han går på bordene alligevel.
der har ikke været nogle forandringer i huset, udover at jeg er lidt mere hjemme.

Min mand bliverhelt violet i hovedet hver gang han opdager Arnold på bordet, og jeg er ved at løbe sur i det, for hver gang at manden opdager katten på bordet er det som om at der bliver kigget bebrejdene på mig.

Er der nogen der har et godt råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat på bordet.
  • #1   28. nov 2006 Bare jeg havde et! Rumlemor er begyndt at blive lidt autonom efter at Perle Puf er kommet til, og har fundet alle narrestregerne frem! Bl.a. er hun begyndt at gå på køkkenbordet, som er strengt forbudt! Jeg ved virkelig heller ikke, hvad jeg skal gøre ved den bandit... Kunne den lille komme derop, havde hun sikkert også gjort det! Og gør det sikkert også en dag!

  • #2   28. nov 2006 gudskelov går ingen af kattene her i huset på hverken spisebord el køkkenbord, dog sker det engang imellem at de lige valser over sofabordet hvis de mener det er nemmeste vej. daffy sprang som killing op på køkkenbordet og valsede pænt hen over komfuret der var tændt, han sprang ned derfra som jeg ved ikke hvad, heldigvis var der ikke sket noget, men siden dengang har han ikke hoppet op på borde overhovedet.
    jeg ka ikke hjælpe med råd, men bare gi min historie om dette


  • #3   28. nov 2006 altså min kæreste er heller ikke stor fan af katte da han har været i krig i kosovo og der blev de tit sat til at dræbe alle de syge katte der kom ind i lejeren for at undgå for mange bakterier... derfor er hans forhold til katte os lidt anderledes end mit men jeg elsker dem og det respektere han og derfor er de meget velkomne MEN han kan altså ikke klare at de væser klør på hans vasketøj der hænger til tørre og katte må absolut heller ikke være på bordene (hvilket jeg jo heller vil ha de er) men derfor så har jeg købt en vandpistol til min kæreste så kan han lege krig og fyrre kattene ned med en stråle vand når de laver fyfy hehe...

  • #4   28. nov 2006 lukas: nemlig han kan få sine krigslyster styret på den måde hehe... og ja stort set alle vores katte er af den type der ikke fatter en fis af hvad der forgår så 5 minutter efter er de igang med at lave ballade igen så min kæreste kan blive underholdt de næste mange år :o)

  • #5   28. nov 2006 Lukas: De har ikke noget at "ligge højt på" udover vindueskarmene.
    Men det har jo aldrig været et problem før, hvorfor bliver det så et problem nu??


  • #6   29. nov 2006 Det er helt naturligt for en kat at søge opad. De lever ikke bare på jorden, så de skal have muligheden for at klatre og komme lidt til vejrs. Jeg vil også anbefale dig et højt klatremiljø smiley

  • #7   29. nov 2006 For mig er det så ikke et problem at have katte på bordene, vi har oveni købet et ritual om morgenen, at alle katte drikker vand af vandhanen smiley
    Jeg vasker bare bordet af, når jeg skal bruge det smiley

    Men jeg kan da godt forstå det er et problem for andre og giver ret i, at et højt sted at ligge er et must, når man har kat. Det er simpelthen nødvendigt at give alternativer for det katten ikke må.


  • #8   29. nov 2006 fister går også på bordene her har god erfaring med at forskrekke hende så snart hun er på bordet kommer jeg som en amerikans soldat med forstøver samtidigmed jeg brøler højt det virker godt nok kun en uge af gangen og tro mig når det sker er det ikke sjovt for hun bærer nag så der går lige en 4-5 timer før hun vil snakkes med igen der imod tyson har aldrig gjort det

    hilsen martin


    P.s var selv engang den type der fik en mærklig farve i hovedet når jeg så det men det hjælper jo ikke så heller det andet her


  • #9   29. nov 2006 Idé:
    Kan vi hænge nogle hylder op på væggen, så de kan hoppe derop?
    Vi ha ikke så meget guvlplads til et stort klatremiljø


  • #10   29. nov 2006 tak for hjælpen je tror at vi vil prøve med hylderne.
    Man kan jo måske beklæde dem med katte venligt stof, så de ikke er så kolde og kedelige.
    Måske sprøjte stoffet med cat-nip spray..


  • #11   30. nov 2006 Vores katte må være overalt på nær bordene, men de gør det alligevel. De kan sagtnes kome i højderne og har også kradsebræt

Kommentér på:
Kat på bordet.

Annonce