{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

har brug for jeres tanker {{forumTopicSubject}}

der hvor Kida kommer fra har familien fået et problem, som jeg prøver at rådgive lidt ved

sagen er at de har 7 katte - 3 af dem er Kidas søstre, så dermed er de 11 mdr. de har også moderen til dem
alle 7 katte er neu.
de er alle hus/have katte

det har ellers gået stille og roligt med disse katte. "killinger" hygger med deres mor - de har glemt at de er for gamle til at lege mor/barn

så her i det sidste sidste stykke tid er den mindste af "killingerne" begyndt at trække sig. hun bliver hurtigt bange, også når folk taler.
ejeren er ude i om de andre mopper hende

har forslået dem at de skal få hende tjekket hos dyrlægen

og så skal de nok til at flytte når de finder det rigtige, og så ville jeg prøve at se om det ikke bliver bedre med nye omgivelser

andre tanker?
andet jeg kan foreslå dem?

tænker måske lidt på om der er fremmede katte i området?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har brug for jeres tanker
  • #1   16. apr 2018 Anja det er fordi de mister killinge status, og nu er voksne, og så er det normalt, at flytte hjemme fra, måske med et spark bag i.
    Ellers skal de finde deres plads i flokken, og der er det nok en stor omgang når der er 3 som nu skifter status, enten må de finde nye hjem, eller få det bedste ud af udviklingen, katte kan leve i flok ( det ved du jo) bare der er mad og plads nok, men det er ikke ensbetydende med, at de elsker hinanden, selv 2 katte som bare tolerere hinanden, kan finde på at sove samme sted, bare fordi det er ynglingsstedet, kun katte som ligger vendt mod hinanden og slikker hinanden er gode venner, og den slags skal de holde øje med, for er der en som ikke trives, i det hjem som man kan tilbyde, så er den måske bedre tjent med et nyt hjem.


  • #2   16. apr 2018 de valgte faktisk at beholde killingerne da der var et værre hus da hankillingen i flokken flyttede som 14 uger, ugen efter flyttede Kida og det blev et helvede

    missemor var blevet neu da kitterne var 8-9uger. Her mistede hun totalt interessen for dem. Hun var nemlig ved et uheld blevet gravid igen

    men med de to flytninger flippede hun totalt ud. Og ville lige pludselig ikke af med dem. selvom at de nu var blevet så meget ældre. faktisk endte de 3 tøser med at få lov til at sutte med mor og gør det stadig

    så skal der være de andre katte i flokken. og dem kender jeg ikke.


  • #3   16. apr 2018 Selvom hun lader dem sutte, er det ikke lig med, at hun ikke vil af med dem nu smiley
    Birks mor passede ham som hun skulle, men der ud over blev han forbidt af mor og bror.


  • #4   16. apr 2018 Frida havde sine 3 kitter til kitterne døede. uden problemer

    har lige snakket med hende i dag, og det er faktisk slet ikke mor men derimod en af de andre voksne og så lidt de andre kitter
    men nu prøver de at sætte en feliway op. for de vil jo ikke ret gerne af med nogen af dem


Kommentér på:
har brug for jeres tanker

Annonce