{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.340 visninger | Oprettet:

har brug for hjælp {{forumTopicSubject}}

Halløj..
hvad skal man gøre for at komme af med en kat ??
jeg har den dejligste killing på 4 mdr som bare ikke kan med mine andre 2 katte... han er efter min hunkat så meget så hun ikke tør komme ind mere.. han er en super dejlig kat som bare har brug for at være alene kat.. er der nogen som ved hvad man skal gøre ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har brug for hjælp
  • #1   1. sep 2010 lav en annonce her inde og på andre markedssider smiley

  • #3   1. sep 2010 Der er ikke andet at gøre end at lave en annonce på dsv. sider...
    Der er svært at finde nye hjem til sin kat, der er SÅ mange der enden gives væk eller sælges til meget små penge...
    Ellers kontakt internater, men er ikke sikkert de tager flere katte ind da der også er fuldstændig overfyldt.


  • #4   1. sep 2010 jeg har sat ham til salg herinde til mege små penge da det ikke er pengene jeg tænker over men at han og min anden kat skal have det godt...

  • #7   1. sep 2010 Carolien. Jeg har set dine annoncer. Det jeg ikke kunne lide det var billderene. Han ser ud som om han har en forkert kæbestilling.
    Jeg ville tage nogle nye gode billeder. Skrive om han har fået div, orme loppek. Oplys i dba hvor i landet du bor, så folk kan se kørevejledning til dig. Det samme i gul og gratis. Og så skriv kr. 50.-
    Tag din tlf. når den ringer og svar på div. spørgsmål i dine annoncer.
    Held og lykke.
    Hvis billderene er gode, så bliver han også solgt. Husk at gentage din annonce. Folk kigger oftest kun de tilbud der er fra samme dag eller dagen før.


  • #8   1. sep 2010 Kirch L tak for det.. laver dem lige om.. havde bare ikke nogen gode af ham... desværre... må lige lege paparazzi idag så smiley

    lotte... nej tro mig de kan virkelig ikke sammen.. han har givet min hunkat gevaldige store sår, desværre.. og hun vil slet ikke i nærheden af ham, for når hun endelig hopper ned overfalder han hende med det samme... så hun er igang med pennecillinkur for 2. gang pga betændte sår... og ja jeg ved det er ham da jeg har set det ske... smiley


  • #9   1. sep 2010 Hvis en killing på 4 måneder laver store skader på de andre katte, må der være noget galt psykisk med den, og så skal den ikke sælges, men aflives

  • #10   1. sep 2010 Jamen jeg fik ham da han var 7 uger da hans mor blev kørt ned... så har opforstret ham fra han var spæd..
    i starten kunne de godt sammen og han kan os for det meste sammen med min hankat.. det er bare hunnen han ikke kan med..

    da jeg fik ham holdte jeg ham ude på badeværelset det meste af dagen så de andre lige kunne vænne sig til tanken.. og så blev de introduceret hen af vejen til hinanden præcis som dyrlægen sagde... hvilket gik godt i et par dage...

    har haft ham nede ved dyrlægen og hun siger han er en sund og rask kat, som bare skal være et sted hvor der ikke er andre katte.. han er meget nysgerrig som en killing skal være og der er intet galt med ham.. heldigvis, og hun opfordrede mig at sælge ham da jeg er begyndt at hyle ove jeg ikke ved hvad jeg skal gøre...


  • #11   1. sep 2010 som 4 mdr er han ikke klar til det og han er heller ikke kønsmoden endnu siger de kloge... jeg må sige min han (per) har opdraget ham godt, har vist hvordan man jager fugle og så'en og det har været fedt at se..

  • #12   1. sep 2010 Få ham neutraliseter så vil han ikke længere være sådan efter andre katte *SS*

  • #13   1. sep 2010 Emilie jeg bor i hundested i nordsjælland smiley ville være perfekt det du skriver smiley men altså hvad dyrlægen siger om man skal vel egentlig tro på dem smiley så er det bedst at vente til de er 5-6 mdr hvorfor det ved jeg egentlig ikke smiley



  • #15   1. sep 2010 Caroline. Super billeder du har taget af ham nu. Håber du også har rettet billederne de andre steder du har ham i.
    Nu skal han nok komme af sted.


  • #16   2. sep 2010 Kirch l tusinde tak smiley håber det os nu syntes jeg nemlig det er ved at
    Blive hårdt når nu jeg har sagt til mig selv at jeg skal af med ham


Kommentér på:
har brug for hjælp

Annonce