{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

katte og forlænget weekend i udlandet? {{forumTopicSubject}}

Hej

Min kæreste og jeg snakker om at tage en forlænget weekend ved noget af min fars familie i Sverige, men hvad med vores kat?
De muligheder jeg ser er:

1: at finde en der vil komme og ordne mad, vand og kattebakke hver dag...

2: Finde et sted han kan være privat....

3: Få ham passet på et internat/kattehjem eller hva det nu lige hedder....

Men hvad vil i råde os til at gøre med ham..?

Personligt ville jeg nok have det bedst med han blev passet privat... Kender bare ik nogen der kan....

Håber i vil hjælpe os på rette vej, hvis vores weekendtur bliver til noget...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katte og forlænget weekend i udlandet?
  • #1   28. maj 2007 Altså når jeg er væk i mere end en nat, så kommer min mor og passer kattene.. Hun vælger selv om hun passer dem i mit hjem, eller om hun tager dem med hjem..

Det er meget hvem det er der skal passe dem, om jeg ville give dem lov til at få dem med sig..

Men katteinternat er i hvert fald den sidste mulighed jeg ville bruge.. Og det var kun hvis der slet ikke var nogen der ville se til dem i mit eget hjem.. smiley

• #2   28. maj 2007 når han er alene ville jeg nok vælge nr to...

• #3   28. maj 2007 1.

Lad katten ( e ) være i vante omgivelser/lugte.... i kommer jo snart hjem igen

• #4   28. maj 2007 vi har en god løsning med hende som vi købte katten a. hun er altid villig til og passe den. og der oppe er der ogsåp 4 andre katte a samme slags. (hans far, mor og søster) og nu en sted søster:D

• #5   28. maj 2007 jeg bruger nr 2 til mine :O)

• #6   28. maj 2007 jeg bruget altid nr to hvis vi er på ferie i en uge men hvis vi skal overnatte ude en dag eller to ville jeg holder mig til nr 1 dag jeg ikke vil stresse kattene...
    men vi har jo ikke kun en kat og derfor kan de bedre lege og underholde hinanden så når du kun har en kat ville jeg tage nr to medmindrer en kan bo hos dig så er nr et og fortrække... hmm gav det nogen mening...

• #7   28. maj 2007 vores katte ka sagtens være alene hjemme i 2-3 dage uden opsyn, er vi væk i længere tid end det kommer min fru moder forbi og tilser dem hver dag

• #8   28. maj 2007 Planen er vi skal være væk fra fredag morgen til mandag engang... han kan ikke rigtig klare sig mere end et døgn.. han vil ik rigtig bruge bakken hvis ik den bliver tømt en gang om dagen...

Jeg hælder bare ikke så meget til at han skal gå alene hjemme hjemme så mange dage og at der bare lige kommer en 30min om dagen....

Jeg hælder nok mest til at få ham passet et sted privat.... men så mangler jeg et sted til ham.....

• #9   28. maj 2007 hejsa.

Vores mindste pige på 21 flytter altid hjem ,hvis vi skal noget,har i ikke en god ven ,der evt.kunne bo hos jer de dage??

• #10   28. maj 2007 min svigermor vil ikke, min mor kan ik rigtig tåle ham, min moster kan ik da min fætter er allergisk, har en veninde jeg ik har set længe - hun har aldrig mødt katten... en anden veninde har en søn, og Mikkel er ik så glad for små børn....

• #11   28. maj 2007 Så ville jeg nok vælge mulighed nr.1 Da jeg tror katten vil have det bedst i vante omgivelser,og især når det ikke er flere dage end det er.

• #12   28. maj 2007 Jeg vælger altid at lade kattene blive hjemme og få nogle til at komme 2 gange om dagen.

Fx da vi rejste i 3 uger kom nogle af vores venner over 2 gange om dagen og var hos dem og gav dem noget mad og gav dem den opmærksom de havde brug for.

Kunne nok aldrig finde på at få dem på et katte hjem, da de ikke er vandt til omgivelserne der.

• #13   28. maj 2007 Der er bare ik nogen der gider og komme for det to gange om dagen smiley

• #14   28. maj 2007 Det er lidt irriterende for jer, så kan jeg kun se at i er nød til at få dem på et katte hjem i den weekend i skal afsted.

• #15   28. maj 2007 vil også bare være træt af at få ham ind i et bur i flere dage..... vil jeg ik have det godt med.... (ved ik hvordan det foregår)

vil det være fuldstændig tåbeligt at få en herinde fra til at tage ham ? hvis man nu mødtes nogen gange inden....

• #16   28. maj 2007 Hvis det er nogle der bor i nærheden og som kan tage ham er det jo super dejligt, men ja det er bedst hvis han kender personen smiley

Det er også bare hvis de har kat og kattene ikke kan sammen eller evt bliver gode venner, så er det næsten også lidt synd at han kun skal være der et par dage.

Der er mange kattehjem for kattene kan komme ud og evt for en lille løbegård man kan vist også godt vælge at han skal have et "værelse" sammen med andre katte.

• #17   28. maj 2007 har godt overvejet konsekvenserne ved at få ham til en privat her inde fra...

koster det ik noget at have ham på kattehjem ?

• #18   28. maj 2007 jo mener det er mellem 70-100 kr om dagen, og så er det vist med mad i prisen, men jeg ville så tage mit eget med hvis det var mig, så de ikke får noget mad de ikke er vant til også.

• #19   28. maj 2007 det skal godt nok lige overvejes... vil have det bedrre hvis han kom til en privat, men så er der det med andre katte....
    et kattehjem er da sikkert fint nok, men tror bare jeg vil være mere tryg ved han var privat....

• #20   28. maj 2007 Det kan jeg godt følge dig i.
    Held og lykke med at finde et hjem til ham, du må i gang med at spørge folk her inde... smiley

Kommentér på:
katte og forlænget weekend i udlandet?

Annonce