{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af fertil han kat.
  • #2   3. jun 2007 jeg spørger for en som har en han kat der bliver et år om tre dage og han har tre hunner gående om sig som er i løb på skift men hannen kunne ikke være mere lige glad. derfor vil ejeren af katten meget gerne vide hvordan han er stillet nu. han får en dyrlæge ud og tjekke han katten i morgen.

  • #3   3. jun 2007 Hvordan ved du han ikke kan parre ?

  • #4   3. jun 2007 Hov- der var du hurtigere.
    Nogen katte er endnu ikke parate til at parre når de kun er 1 år.
    Tålmodighed.


  • #6   3. jun 2007 Nogen hanner bliver først fetile, når de er omkring et halv år.
    Det er også stor forskel på linjerne samt racerne, hun skal spørge opdrætte om hvornår faren blev fertil, så har hun en rette tråd at gå efter :0).


  • #7   3. jun 2007 Hvilken race er han ?

  • #8   3. jun 2007 det er os en birma... ja jeg sagde os til ham at der snildt kunne gå meget længere tid inden at han var klar til at parre...



  • #9   3. jun 2007 okay det vil jeg sige videre...

  • #10   3. jun 2007 hmmmm og jeg har så en anden erfaring.....I skal jo lige huske at det er Bimser vi snakker om her.
    Okay, jeg har hørt om een, alstå siger ogs skriver 1 bimse, der ikke parrede før den var 2 år gammel.

    langt de fleste af dem parrer meget tidligt, den tidligste jeg har hørt om var 7 mdr.

    Men alligevel vil jeg også råde til tålmodighed, for som andre har skrevet er det godt med tålmodighed smiley


  • #11   3. jun 2007 okay lone...
    men hva nu hvis der så ikke sker nget har han så krav på at få sine penge tilbage eller er det bare surt for ham...


  • #12   3. jun 2007 Lone - Øh, what? "jeg har hørt om een, alstå siger ogs skriver 1 bimse, der ikke parrede før den var 2 år gammel."
    forstår slet ikke meningen her? Hehe.. Mener du at du i din opdrætter karriere kun har hørt om en bimse der parrede før den var 2? :o)


  • #13   3. jun 2007 nej eva at det er den enste som først var klar som to års men at de normalt bliver det meget før..

  • #14   3. jun 2007 Eva...hehe næææ du, jeg har kun hørt om een LANGSOM bimse han, resten er faktisk ret hurtige til at parre.

    Sabrina......I skal lade hannen stille og roligt hygge sig, man kan efter min mening ikke påstå at en han ikke vil parre, før den er mindst 2,5 år gammel og det er uanset race.
    Men vil han så ikke, må første prioritet være et tjek hos dyrlægen for at få konstateret om der er noget fysisk galt med ham.
    Jeg tænker så dyrlægen vil råde ejeren til at katten skal have mere tid.

    Meeeen den med om ejeren kan få pengene tilbage er jeg nu noget usikker på.
    Jeg ved at hvis katten er monochid/kryptochid så er der no pardon, men det andet...hmmmm


  • #15   3. jun 2007 okay... jeg ved de får en dyrelæge ud i morgen så må jeg se hvad han siger.

Kommentér på:
køb af fertil han kat.

Annonce