{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Min kat frygter mig !! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en kastereret hankat på ca et år, han bor sammen med mig og min kæreste, der er bare et problem, han er vildt bange for mig!

Han er sky af natur, han skal komme til en, og ikke omvendt, han hopper og springer op af min kæreste, og er nu endda blevet rigtig god til nye mennesker!

Men når han ser mig, løber han bort, jeg kan end ikke fodre ham, han tør ikke nærme sig mig smiley hvis han fx spiser eller sover, og han bare kan fornemme mig i nærheden, så flygter han.. i dag da jeg kom hjem sad han i vores kælder.. han hvæsede simpelthen sådan af mig, og tør nu ikke komme ud smiley

Hvad gør jeg smiley ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat frygter mig !!
  • #1   11. jun 2018 hvor gammel var han da I fik ham?
    er det noget nyt at han opfører sig sådan, eller har han altid været sådan ?


  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 475 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 508
    #2   11. jun 2018 nogle gange er katte,lidt underlige det kan være små ting ved en person,som afgør om de ikke har tillid til dem,det kan f.eks være hurtige bevægelser,at personen rejser sig hurtigt,går hurtigt gennem stuen etc,hvis det nu er en lidt nervøs kat vi taler om.

  • #3   11. jun 2018 har du prøvet at "snakke med ham"
    altså med at blinke til ham. sådan lukke øjne og "smaske" med munden.

    lad være med at stigere på ham. det bryder katte sig ikke om


  • #5   27. jun 2018 da jeg arbejdede på internat havde vi faktisk ind i mellem katte som ikke kunne lide det ene køn.t t
    det var så værst når de ikke kunne lide kvinder- efter som at alle ansatte og frivillige var kvinder

    men det er noget som man kan arbejde på.
    netop det med at "blinke" til katte, foder katten som den eneste person, give godbidder som den eneste


Kommentér på:
Min kat frygter mig !!

Annonce