435 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Gebyr for at oprette sig?? Gebyr for at oprette sig??

hej...
Jeg så lige inde på hestegalleriet at der var nogle der snakkede om at det kostede 30kr at oprette en bruger!
Det lagde jeg ikke mærke til om det gjorde da jeg oprettede mig, men hvis det gør det der, burde det jo også gøre det her... Så er der nogle der ved hvor man kan se det? Der er nu heller ikke nogle der har opkrævet penge fra mig?

Håber ikke indlægget var alt for rodet, sidder og stresser lidt med en tysk digtanalyse så er lidt ør i hovedet smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gebyr for at oprette sig??
  • #1   29. mar 2005 Nej det koster ikke noget her. Det er kun på hestegalleriet man skal betale, men sidst jeg kiggede kostede det kun 5 kr, så det er da steget gevaldigt.

• #2   29. mar 2005 hvor står det på hestegalleriet at man skal betale? kan nemlig ikke finde det?

• #3   29. mar 2005 hej Patricia.

det vel ikke være en tosse ide, at det koste et minder beløb. at opret en kat / katte.

• #4   29. mar 2005 Flemming W: giver dig ret, hvis der var et gebyr ville vi nok slippe for en del falske katte... Men på den anden side var der nok også mange der ville slette deres kat...
    Og ang. det med at slippe for falske katte, ja de har et gebyr på hestegalleriet har jeg jo lige fået at vide, og der har de stadig problemer med falske heste... Så... Tror alt i alt jeg er modstander af gebyr...
    men lad os få en debat igang! smiley her er så dødt:)

• #5   29. mar 2005 Jeg ville aldrig have oprettet mig eller mine katte, hvis det havde kostet noget at være med.
    Hvis der indføres et gebyr, skal det så være pr kat? eller pr bruger?
    Hvem eller hvad betaler vi til? Hvem eller hvad administrerer disse gallerier? Jeg betaler ikke til noget eller nogen, jeg ikke ved præcist, hvad eller hvem er.

Kommentér på:
Gebyr for at oprette sig??

Annonce